dc.contributor.advisor |
Široký, Jaromír |
|
dc.contributor.author |
Bernát, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2017-06-22T06:51:24Z |
|
dc.date.available |
2017-06-22T06:51:24Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-05-26 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/68799 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce je věnována organizaci vlakové dopravy na traťovém úseku Brno hlavní nádraží - Moravský Krumlov. Práce se zabývá výpočty a návrhy nově vzniklé kapacity traťových kolejí vyvolané změnami provozně organizačními, v oblasti vozového parku, stavebně rekonstrukčními a změnami zabezpečovacího zařízení. Výsledkem práce je návrh pro zkapacitnění tratě v souladu s požadovaným výhledovým dopravním provozem a s přihlédnutím na efektivnost investic. |
cze |
dc.format |
72 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
železniční doprava |
cze |
dc.subject |
kapacita traťových kolejí |
cze |
dc.subject |
provozní intervaly |
cze |
dc.subject |
dopravní organizace |
cze |
dc.subject |
zabezpečovací zařízení |
cze |
dc.subject |
railway traffic |
eng |
dc.subject |
capacity ofline tracks |
eng |
dc.subject |
operating intervals |
eng |
dc.subject |
traffic organization |
eng |
dc.subject |
signalling systems |
eng |
dc.title |
Návrhy na zvýšení kapacity tratě 244 v úseku Brno hl. n. - Moravský Krumlov |
cze |
dc.title.alternative |
Suggestions to increasing of capacity of the railway track 244 in the section between Brno hl. n. and Moravský Krumlov |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Maršalík, Jakub |
|
dc.date.accepted |
2017-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work is dedicated to the organization of railway traffic in open line section between Brno hlavní nádraží and Moravský Krumlov. The work deals with the calculations and suggestions of newly created capacity of line tracks caused by the changes of operational and organizational, in the section of the rolling stock, building renovations and signalling systems. The result of the work is a suggestion of capacitating of railway track in accoradance with required prospective traffic taking into account the efficiency of investment. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D36424 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Student obhájil diplomovou práci a zodpověděl všechny otázky v následné rozpravě. |
cze |
dc.identifier.stag |
33031 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |