dc.contributor.advisor |
Novák, Jaroslav |
|
dc.contributor.author |
Skala, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2017-06-22T06:50:38Z |
|
dc.date.available |
2017-06-22T06:50:38Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-05-24 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/68729 |
|
dc.description.abstract |
V první kapitole se tato práce zabývá obecným rozborem vedlejších spotřeb na železničních vozidlech, se snahou o ucelení problematiky (možné spotřeby). Dále jsou popsány možnosti napájení a nutnost zálohování spotřebičů. Další kapitola popisuje dvouzdrojovou elektrickou trakční jednotku z hlediska výhod při zvolení plně elektrického pohonu a vysvětluje důvody zvolení uvažované konfigurace. V třetí kapitole jsou vypsány jednotlivé spotřebiče umístěné na jednotce. Následně jsou popsány jednotlivé provozní režimy. Ve čtvrté kapitole jsou navrženy různé konfigurace palubních sítí a jejich napájení. Následně je provedeno jejich porovnání. Dále jsou vypočítány parametry jednotlivých použitých měničů. Pátá kapitola se zabývá dimenzováním pomocné baterie z hlediska potřebné energie pro napájení zařízení po určený minimální čas. Poslední kapitola popisuje prostorové uspořádání vozidla, celkové elektrické zapojení a umístění elektrických spotřebičů na jednotce. |
cze |
dc.format |
96 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
netrakční spotřeba |
cze |
dc.subject |
elektrické jednotky |
cze |
dc.subject |
akumulátory |
cze |
dc.subject |
palubní sítě |
cze |
dc.subject |
non-traction consumption |
eng |
dc.subject |
electric multiple units |
eng |
dc.subject |
accumulators |
eng |
dc.subject |
onboard power lines |
eng |
dc.title |
Optimalizace napájení vedlejších spotřebičů ve dvouzdrojové elektrické regionální jednotce |
cze |
dc.title.alternative |
Optimization power supply of auxiliary devices in a two-source electric regional unit |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Mlynařík, Ladislav |
|
dc.date.accepted |
2017-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
In the first chapter, this thesis deals with the general analysis of secondary consumption on railway vehicles with an effort to understand the issue (possible consumption). In addition, there are described the power options and the need to back up the devices. The next chapter describes a two-source electric traction unit from the aspect of the advantages of selecting a fully electric drive, and explains the reasons for choosing the configuration under consideration. The third chapter lists individual devices located on the unit. Further are described operating modes. The fourth chapter proposes different configurations of the onboard networks and their power supplies. They are compared below. In addition, the parameters of the used individual inverters are calculated. The fifth chapter deals with dimensioning of the auxiliary battery in terms of the necessary energy to power the device for a specified minimum time. The last chapter describes the layout of the vehicle, the general electrical connection and the location of the electrical devices on the unit. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Elektrotechnické a elektronické systémy v dopravě |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D36007 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Uchazeč prezentoval komisi podrobně výsledky a závěry své diplomové práce. Po prezentaci diplomové práce zodpověděl dotazy oponenta diplomové práce. V následné rozpravě odpověděl na dotazy členů komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
32436 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |