Optimalizace napájení vedlejších spotřebičů ve dvouzdrojové elektrické regionální jednotce

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Novák, Jaroslav
dc.contributor.author Skala, Jan
dc.date.accessioned 2017-06-22T06:50:38Z
dc.date.available 2017-06-22T06:50:38Z
dc.date.issued 2017
dc.date.submitted 2017-05-24
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/68729
dc.description.abstract V první kapitole se tato práce zabývá obecným rozborem vedlejších spotřeb na železničních vozidlech, se snahou o ucelení problematiky (možné spotřeby). Dále jsou popsány možnosti napájení a nutnost zálohování spotřebičů. Další kapitola popisuje dvouzdrojovou elektrickou trakční jednotku z hlediska výhod při zvolení plně elektrického pohonu a vysvětluje důvody zvolení uvažované konfigurace. V třetí kapitole jsou vypsány jednotlivé spotřebiče umístěné na jednotce. Následně jsou popsány jednotlivé provozní režimy. Ve čtvrté kapitole jsou navrženy různé konfigurace palubních sítí a jejich napájení. Následně je provedeno jejich porovnání. Dále jsou vypočítány parametry jednotlivých použitých měničů. Pátá kapitola se zabývá dimenzováním pomocné baterie z hlediska potřebné energie pro napájení zařízení po určený minimální čas. Poslední kapitola popisuje prostorové uspořádání vozidla, celkové elektrické zapojení a umístění elektrických spotřebičů na jednotce. cze
dc.format 96 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject netrakční spotřeba cze
dc.subject elektrické jednotky cze
dc.subject akumulátory cze
dc.subject palubní sítě cze
dc.subject non-traction consumption eng
dc.subject electric multiple units eng
dc.subject accumulators eng
dc.subject onboard power lines eng
dc.title Optimalizace napájení vedlejších spotřebičů ve dvouzdrojové elektrické regionální jednotce cze
dc.title.alternative Optimization power supply of auxiliary devices in a two-source electric regional unit eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Mlynařík, Ladislav
dc.date.accepted 2017-06-13
dc.description.abstract-translated In the first chapter, this thesis deals with the general analysis of secondary consumption on railway vehicles with an effort to understand the issue (possible consumption). In addition, there are described the power options and the need to back up the devices. The next chapter describes a two-source electric traction unit from the aspect of the advantages of selecting a fully electric drive, and explains the reasons for choosing the configuration under consideration. The third chapter lists individual devices located on the unit. Further are described operating modes. The fourth chapter proposes different configurations of the onboard networks and their power supplies. They are compared below. In addition, the parameters of the used individual inverters are calculated. The fifth chapter deals with dimensioning of the auxiliary battery in terms of the necessary energy to power the device for a specified minimum time. The last chapter describes the layout of the vehicle, the general electrical connection and the location of the electrical devices on the unit. eng
dc.description.department Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-discipline Elektrotechnické a elektronické systémy v dopravě cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D36007
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.defence Uchazeč prezentoval komisi podrobně výsledky a závěry své diplomové práce. Po prezentaci diplomové práce zodpověděl dotazy oponenta diplomové práce. V následné rozpravě odpověděl na dotazy členů komise. cze
dc.identifier.stag 32436
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet