Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Chocholáč, Jan |
|
dc.contributor.author |
Kopřiva, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2017-06-22T06:49:31Z |
|
dc.date.available |
2017-06-22T06:49:31Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-06-02 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/68634 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na společnost České dráhy, a.s. a její služby poskytované v rámci širokého portfolia produktů všem cestujícím. V první části práce se autor zaměří na všeobecné informace o nástrojích marketingového mixu. Ve druhé části tyto nástroje aplikuje na produkty a služby společnosti České dráhy, a.s., zejména pak na prvky marketingového mixu, kterými jsou 4P, 5P, 7P, SWOT analýza a nástroje 4C. V poslední části dojde k vyhodnocení navržených produktů na základě dotazníkového šetření. Navrhované produkty, které budou respondentům prezentovány, vznikly na základě briefingu se zástupcem Českých drah, a.s. a se zaměstnanci cateringové společnosti JLV, a.s. |
cze |
dc.format |
59 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
železniční doprava |
cze |
dc.subject |
České dráhy, a.s. |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
služby v dopravě |
cze |
dc.subject |
Regiojet, k.s. |
cze |
dc.subject |
LeoExpress, a.s. |
cze |
dc.subject |
railways transport |
eng |
dc.subject |
České dráhy |
eng |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
transport service |
eng |
dc.subject |
Regiojet |
eng |
dc.subject |
LeoExpress |
eng |
dc.title |
Produktový mix Českých drah, a.s. |
cze |
dc.title.alternative |
Product mix of České dráhy, a.s. |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2017-06-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor thesis focuses on the company České dráhy, a.s. and on its services, which are promoted in wide portfolio of products to all customers. In the first chapter the author focuses to general information about tools of Marketing Mix. In the next chapter are these tools applicated to products and services of České dráhy, a.s., mainly to the points of Marketing Mix, which are following tools 4P, 5P, 7P, SWOT analysis and tools of 4C. The conclusion deals with proposed products, which are based on questionnaire results. Proposed results, which will be presented to respondents, were created thanks to briefing with the representative of České dráhy, a.s. and with employees of catering company JLV, a.s. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D36436 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Problematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázal student odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázal schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagoval pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděl. |
cze |
dc.identifier.stag |
33588 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|