dc.contributor.advisor |
Ehlová, Marcela |
|
dc.contributor.author |
Sirůčková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2017-06-22T06:48:56Z |
|
dc.date.available |
2017-06-22T06:48:56Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-03-31 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/68608 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou komunikačních technologií a kyberšikany. V teoretické části se věnuje základním komunikačním technologiím a definuje základní terminologické pojmy z oblasti kyberšikany. Popisuje hlavní formy kyberšikany a zmiňuje její vybrané projevy. Dále se zaměřuje na charakteristiku agresorů a obětí zmíněného problému a zdůrazňuje jeho negativní dopady. Zabývá se také laickou i odbornou pomocí aktérů kyberšikany, právním ukotvením, i její prevencí. Výzkumným cílem diplomové práce bude zjistit, zda je kyberšikana v dnešní době obávaným problémem. K získání dat využiji kvantitativní metodologii, dotazníkové šetření, jehož výzkumným souborem budou lidí využívající sociální síť Facebook ve věku 20-25 let. |
cze |
dc.format |
82 s. (120 597 znaků) |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
komunikační technologie |
cze |
dc.subject |
kyberšikana |
cze |
dc.subject |
virtuální komunikace |
cze |
dc.subject |
facebook |
cze |
dc.subject |
communication technology |
eng |
dc.subject |
cyberbullying |
eng |
dc.subject |
virtual communications |
eng |
dc.subject |
facebook |
eng |
dc.title |
Kyberšikana jako virtuální nebezpečí |
cze |
dc.title.alternative |
Cyberbullying as a virtual danger |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Myslivec, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2017-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with communication technology and cyberbullying. The theoretical part deals with basic communication technologies and defines the basic terminology of the field of cyberbullying. It describes the main forms of cyberbullying and mentions its selected forms. It also focuses on the characteristics of aggressors and victims of the mentioned problem and emphasizes its negative impacts. Moreover, it deals with professional and nonprofessional help to those involved in cyberbullying, legal anchoring, and its prevention. The aim of this thesis is to determine whether cyberbullying is a dreaded problem nowadays. To obtain the data I will use a quantitative methodology, questionnaires, whose research group will be people, aged 20 to 25, using the social network Facebook. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Resocializační pedagogika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D35743 |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.description.defence |
\par{Studentka se vyjádřila k negativnímu posudku oponentky, že dané problematice příliš nerozumí. V rámci obhajoby se snažila o vysvětlení položených otázek. V rozpravě se prokázalo rozdílné vnímání formulace hypotéz. (H3)\par} |
cze |
dc.identifier.stag |
32691 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |