Výzkum pověsti chemického průmyslu u české veřejnosti
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2017
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá problematikou výzkumu image a reputace podniků a odvětví, ve kterých působí. V teoretické části práce je definován pojem image, jeho struktura a druhy. Dále je v práci popsána reputace, její vztah k image a také podniková identita. V praktické části práce byl připraven a realizován výzkum postojů české veřejnosti k chemickému průmyslu. Získaná data byla následně zpracována, analyzována a interpretována.
Rozsah stran
87 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Studijní program
Chemické a procesní inženýrství
Signatura tištěné verze
D36296
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Image, reputace, podniková identita, analýza image, chemický průmysl, Image, reputation, corporate identity, reputation analysis, chemical industry