dc.contributor.advisor |
Svoboda, Ondřej |
|
dc.contributor.author |
Nováková, Nicolle
|
|
dc.date.accessioned |
2017-06-22T06:08:12Z |
|
dc.date.available |
2017-06-22T06:08:12Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-04-27 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/68381 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na vzdělávání žáků základních škol v oblasti ochrany obyvatelstva. Práce se v první části zabývá obecným popisem problematiky ochrany obyvatelstva a integrovaného záchranného systému. Druhá část obsahuje výzkum vlivu formy výuky v oblasti obyvatelstva. Součástí této práce je dotazníkové šetření, jehož vzorkem bylo celkem 66 žáků čtvrtých tříd vybrané základní školy. Na základě analýzy odpovědí dotazníkového šetření a návrhu výukových strategií je pro výuku v oblasti ochrany obyvatelstva doporučena adekvátní forma výuky. Na závěr jsou navržena doporučení pro stávající praxi sloužící učitelům základních škol. |
cze |
dc.format |
81 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
ochrana obyvatelstva |
cze |
dc.subject |
integrovaný záchranný systém |
cze |
dc.subject |
mimořádná událost |
cze |
dc.subject |
vzdělávání |
cze |
dc.subject |
civil protection |
eng |
dc.subject |
integrated rescue system |
eng |
dc.subject |
emergency situation |
eng |
dc.title |
Vliv formy výuky na znalosti žáků základních škol v oblasti ochrany obyvatelstva |
cze |
dc.title.alternative |
The influence of teaching methods on student's skills and knowledge at primary education in the field of civil protection |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2017-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on education in the field of civil protection. In the first part, this thesis deals with the general description of the civil protection and with the integrated rescue system. The second part includes the influence of teaching methods and knowledge in the field of civil protection. The survey, which included 66 students of fourth grade in elementary school, is also a part of the thesis. In the conclusion, there are the evaluation results of a survey and proposed teaching strategies. There is always one recommended type of teaching methods in the field of civil protection, which is also adequate for the students at this level of education. Moreover, there is recommendation on the current practice during school lessons. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management ochrany podniku a společnosti |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D35724 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka zodpověděla otázku položenou vedoucím práce, jež zněla:
Jaká další doporučení Vás napadají s ohledem na zvýšení povědomí žáků o správném chování při mimořádných událostech?
Proč si myslíte, že není výuka v uvedené oblasti na základních školách dostatečně účinná?
V rozpravě byla tázána na nabízený rozsah odpovědí u 2. otázky, způsob určení 61,5% meze u rozřazovacího pravidla a jeho použitelnost. Dále byla požádána, aby určila, kterou z navrhovaných strategií vzdělávání považuje za nejlepší. |
cze |
dc.identifier.stag |
31982 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |