dc.contributor.advisor |
Svoboda, Ondřej |
|
dc.contributor.author |
Dvořák, Štěpán
|
|
dc.date.accessioned |
2017-06-22T06:08:06Z |
|
dc.date.available |
2017-06-22T06:08:06Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-04-27 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/68369 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce je zaměřena na posouzení znalostí a dovedností žáků při řešení úkolu v oblasti ochrany obyvatelstva. V práci je uvedeno vymezení základních pojmů. Dále je obsahem práce popis základních úkolu ochrany obyvatelstva, krizových stavů a integrovaného záchranného systému. Součástí práce je dotazníkové šetření v rámci několika základních a středních škol, jehož vzorkem bylo 200 respondentů. Průzkum byl proveden v rámci dětských zážitkových táborů a následně na základní škole v Třemošnici. V závěru práce jsou zhodnoceny výsledky a je navrhnuto doporučení. |
cze |
dc.format |
83 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
ochrana obyvatelstva |
cze |
dc.subject |
mimořádné události |
cze |
dc.subject |
integrovaný záchranný systém |
cze |
dc.subject |
vzdělávaní |
cze |
dc.subject |
civil protection |
eng |
dc.subject |
emergency |
eng |
dc.subject |
integrated rescue system |
eng |
dc.subject |
education |
eng |
dc.title |
Znalosti a dovednosti žáků základních a středních škol při mimořádných událostech |
cze |
dc.title.alternative |
The Knowledge and Skills of Primary and Secondary Students in Emergencies |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2017-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the knowledge and skills of students when performing a task in the area of the protection of inhabitants. The basic terms are defined in the thesis. The paper also includes a description of basic tasks concerning the protection of inhabitants, emergency and emergency services. The bachelor thesis contains a questionnaire survey of 200 respondents at different primary and secondary schools. The research was carried out during summer camps and also at primary school in Třemošnice. At the end of the paper results of the survey are evaluated and possible recommendations are included. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management ochrany podniku a společnosti |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D35723 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student zodpověděl otázku položenou vedoucím práce, jež zněla:
Proč si myslíte, že není výuka v oblasti přípravy na mimořádné události na základních školách dostatečně účinná?
V diskusi byl student tázán na objekt hodnocení (znalosti vs. dovednosti) a některé detaily ohledně navrhované zážitkové hry. Další otázky směřovaly k odůvodněnosti některých kapitol, důvodům pro využití chí-kvadrát testu a srovnatelnosti posuzovaných vzorků. |
cze |
dc.identifier.stag |
29125 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |