Možnosti využití sociálních sítí pro hodnocení kvality produktů

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Máchová, Renáta
dc.contributor.author Záleský, Milan
dc.date.accessioned 2017-06-22T06:07:04Z
dc.date.available 2017-06-22T06:07:04Z
dc.date.issued 2017
dc.date.submitted 2017-04-28
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/68299
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se věnuje možnostem hodnocení kvality produktů na sociálních sítích. Práce definuje jednotlivé sociální sítě, marketingu na sociálních sítích, právní aspekty marketingu na sociálních sítích. Dále práce pokračuje popisem možností hodnocení na jednotlivých sociálních sítích. Poté práce postoupí k výčtu metod pro hodnocení vah a produktů. V závěru se práce věnuje hodnocením kvality produktů na sociálních sítích a následně jejich závěrečným hodnocením. cze
dc.format 59 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální sítě cze
dc.subject marketing cze
dc.subject kvalita cze
dc.subject produkty cze
dc.subject hodnocení cze
dc.subject social media eng
dc.subject marketing eng
dc.subject quality eng
dc.subject product eng
dc.subject rating eng
dc.title Možnosti využití sociálních sítí pro hodnocení kvality produktů cze
dc.title.alternative Possibilities of using social networks for product quality assessment. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2017-06-01
dc.description.abstract-translated This bachelor deals with possibilities of rating product quality on social network. It defines social networks, marketing on social networks, legal aspect of marketing on social networks. Then I continue with description possibilities of rating product on each social network. After that describe methods for ratting product quality. At the end of this work I rate quality of products on social networks. After that I do final rate of products. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku: Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D36165
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student zpracoval bakalářskou práci na téma Možnosti využití sociálních sítí pro hodnocení kvality produktů.Cílem práce bylo zmapovat existující sociální sítě a provést jejich hodnocení z hlediska možností jejich využití pro hodnocení kvality produktů.Po obhájení práce komise studentovi položila otázky, odpovědi byly dostačující.Komise se shodla s posudkem vedoucí bakalářské práce dr. Máchovou s tím, že práce má celou řadu formálních nedostatků, viz. překlepy, chyby v textu, špatně použitá literatura.Lze konstatovat, že bakalant ve své práci naplnil deklarovaný cíl práce. cze
dc.identifier.stag 31875
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet