Digitální knihovnaUPCE
 

Elektronické obchodování

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2017

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce popisuje historický vývoj a současné možnosti elektronického obchodování včetně porovnání s tradičními metodami obchodu. Důraz je kladen především na oblast internetového marketingu. V teoretické části jsou také popsány technologie využívané v e-commerce a legislativní požadavky kladené na firmy. Součástí je také úvaha nad budoucím vývojem elektronického obchodování. V praktické části jsou popsány možnosti aplikace jednotlivých forem e-commerce v reálném podniku.

Rozsah stran

53 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management podniku: Management malých a středních podniků

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D36161

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

elektronické obchodování, internetový marketing, e-commerce, internet marketing

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced