Digitální knihovnaUPCE
 

Hodnocení služeb poskytovaných vybranými pojišťovnami metodou Mystery shopping

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2017

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce s názvem Hodnocení služeb poskytovaných vybranými pojišťovnami metodou Mystery shopping se zabývá výzkumem kvality pojišťovacích služeb v Pardubicích a okolí a také v porovnání s konkurencí na trhu poskytovaných služeb. K hodnocení výsledků byla využita metoda Mystery shopping. Tato práce je rozdělena do dvou částí. První část se zabývá teorií, kde se vysvětlují základní pojmy marketingu, marketingového mixu, pojištění a marketingového výzkumu. Druhá část je věnovaná praktickému výzkumu.

Rozsah stran

63 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a provoz podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D36111

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketing, marketingový mix, marketingový výzkum, mystery shopping, pojištění, povinné ručení, marketing, marketing mix, marketing research, mystery shopping, insurance, accident insurance

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced