Hodnocení služeb poskytovaných vybranými pojišťovnami metodou Mystery shopping
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2017
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce s názvem Hodnocení služeb poskytovaných vybranými pojišťovnami
metodou Mystery shopping se zabývá výzkumem kvality pojišťovacích služeb v Pardubicích
a okolí a také v porovnání s konkurencí na trhu poskytovaných služeb. K hodnocení výsledků
byla využita metoda Mystery shopping.
Tato práce je rozdělena do dvou částí. První část se zabývá teorií, kde se vysvětlují
základní pojmy marketingu, marketingového mixu, pojištění a marketingového výzkumu.
Druhá část je věnovaná praktickému výzkumu.
Rozsah stran
63 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a provoz podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D36111
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, marketingový výzkum, mystery shopping, pojištění, povinné ručení, marketing, marketing mix, marketing research, mystery shopping, insurance, accident insurance