dc.contributor.advisor |
Šenec, Alexandr |
|
dc.contributor.author |
Babiy, Solomiya
|
|
dc.date.accessioned |
2017-06-22T06:06:53Z |
|
dc.date.available |
2017-06-22T06:06:53Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-04-28 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/68272 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce s názvem Hodnocení služeb poskytovaných vybranými pojišťovnami
metodou Mystery shopping se zabývá výzkumem kvality pojišťovacích služeb v Pardubicích
a okolí a také v porovnání s konkurencí na trhu poskytovaných služeb. K hodnocení výsledků
byla využita metoda Mystery shopping.
Tato práce je rozdělena do dvou částí. První část se zabývá teorií, kde se vysvětlují
základní pojmy marketingu, marketingového mixu, pojištění a marketingového výzkumu.
Druhá část je věnovaná praktickému výzkumu. |
cze |
dc.format |
63 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
marketingový výzkum |
cze |
dc.subject |
mystery shopping |
cze |
dc.subject |
pojištění |
cze |
dc.subject |
povinné ručení |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
marketing research |
eng |
dc.subject |
mystery shopping |
eng |
dc.subject |
insurance |
eng |
dc.subject |
accident insurance |
eng |
dc.title |
Hodnocení služeb poskytovaných vybranými pojišťovnami metodou Mystery shopping |
cze |
dc.title.alternative |
Evaluation of the services provided by the selected insurance companies by the method of Mystery Shopping |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2017-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis entitled The evaluation of services provided by chosen insurance
companies by Mystery Shopping method deals with the research of the quality of insurance
services in Pardubice and its surroundings as well as with comparison and competetion on
the market of provided services. To evaluate the results was used Mystery Shopping method.
This work is divided into two parts. First part deals with the theory, where are explained
the basic concepts of marketing, marketing mix, insurance, marketing research. The second
part is dedicated to the practical research. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D36111 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka nejprve seznámila pomocí prezentace se svou prací nazvanou Hodnocení služeb poskytovaných vybranými pojišťovnami metodou Mystery Shopping. Cílem práce bylo posoudit kvalitu pojišťovacích služeb vybraných pojišťoven.
Dále odpověděla na otázku vedoucího:Z jakého důvodu jste nezařadila do srovnání Českou pojišťovnu a.s., která má v Pardubicích pobočku a také poskytuje komplexní nabídku pojišťovacích služeb. |
cze |
dc.identifier.stag |
31670 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |