Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Bakalářská práceDatum publikování
2017
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se věnuje jedné z nejrychleji se rozvíjejících "oblastí" marketingu, tedy online marketingu. V úvodu se práce zabývá základními pojmy internetového marketingu, blíže popisuje nástroj optimalizace webových stránek SEO (Search Engine Optimalization). Zaměřuje se také na další formy online marketingu, například na PPC systémy nebo e-mailing a zmiňuje i nástroje používané k analýze webových stránek. Podstatná část bakalářské práce se zabývá použitím vybraných nástrojů online marketingu a jejich aplikací v konkrétní organizaci.
Rozsah stran
59 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management podniku: Manažerská etika
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D36105
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketing, online marketing, e-marketing, SEO, internet, marketing, online marketing, e-marketing, SEO, Internet