Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina
dc.contributor.author Kopecký, Jiří
dc.date.accessioned 2017-06-22T06:06:52Z
dc.date.available 2017-06-22T06:06:52Z
dc.date.issued 2017
dc.date.submitted 2017-04-27
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/68268
dc.description.abstract Práce se věnuje jedné z nejrychleji se rozvíjejících "oblastí" marketingu, tedy online marketingu. V úvodu se práce zabývá základními pojmy internetového marketingu, blíže popisuje nástroj optimalizace webových stránek SEO (Search Engine Optimalization). Zaměřuje se také na další formy online marketingu, například na PPC systémy nebo e-mailing a zmiňuje i nástroje používané k analýze webových stránek. Podstatná část bakalářské práce se zabývá použitím vybraných nástrojů online marketingu a jejich aplikací v konkrétní organizaci. cze
dc.format 59 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cze
dc.subject online marketing cze
dc.subject e-marketing cze
dc.subject SEO cze
dc.subject internet cze
dc.subject marketing eng
dc.subject online marketing eng
dc.subject e-marketing eng
dc.subject SEO eng
dc.subject Internet eng
dc.title Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky cze
dc.title.alternative Optimalization Tool for SEO Search Engines as a Support of Competitiveness for Small and Medium-sized Enterprises eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2017-06-02
dc.description.abstract-translated This thesis devotes to one of the fastest developing segments of marketing online marketing. In the beginning, the thesis focuses on the basic ideas of internet marketing and further explains the Search Engine Optimalization (SEO) strategy. This thesis also concentrates on other forms of online marketing, such as the use of PPC systems, e-mailing and further describes the tools used for the web analysis. A substantial part of the thesis deals with the use of particular tools of online marketing and their use in the particular organozation. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku: Manažerská etika cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D36105
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student v prezentaci představil svou práci Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky. Cílem práce bylo vyhodnocení stavu webových stránek vybrané organizace před a po použití nástroje SEO a návrh nástrojů e-marketingu v návaznosti na aktuální situaci zkoumané organizace.Student dále odpověděl na otázku z posudku vedoucí: Bylo by možné využít Geomarketing, pokud ano, jakým způsobem? cze
dc.identifier.stag 31652
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet