dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Kopecký, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2017-06-22T06:06:52Z |
|
dc.date.available |
2017-06-22T06:06:52Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-04-27 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/68268 |
|
dc.description.abstract |
Práce se věnuje jedné z nejrychleji se rozvíjejících "oblastí" marketingu, tedy online marketingu. V úvodu se práce zabývá základními pojmy internetového marketingu, blíže popisuje nástroj optimalizace webových stránek SEO (Search Engine Optimalization). Zaměřuje se také na další formy online marketingu, například na PPC systémy nebo e-mailing a zmiňuje i nástroje používané k analýze webových stránek. Podstatná část bakalářské práce se zabývá použitím vybraných nástrojů online marketingu a jejich aplikací v konkrétní organizaci. |
cze |
dc.format |
59 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
online marketing |
cze |
dc.subject |
e-marketing |
cze |
dc.subject |
SEO |
cze |
dc.subject |
internet |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
online marketing |
eng |
dc.subject |
e-marketing |
eng |
dc.subject |
SEO |
eng |
dc.subject |
Internet |
eng |
dc.title |
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky |
cze |
dc.title.alternative |
Optimalization Tool for SEO Search Engines as a Support of Competitiveness for Small and Medium-sized Enterprises |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2017-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis devotes to one of the fastest developing segments of marketing online marketing. In the beginning, the thesis focuses on the basic ideas of internet marketing and further explains the Search Engine Optimalization (SEO) strategy. This thesis also concentrates on other forms of online marketing, such as the use of PPC systems, e-mailing and further describes the tools used for the web analysis. A substantial part of the thesis deals with the use of particular tools of online marketing and their use in the particular organozation. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku: Manažerská etika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D36105 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student v prezentaci představil svou práci Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky. Cílem práce bylo vyhodnocení stavu webových stránek vybrané organizace před a po použití nástroje SEO a návrh nástrojů e-marketingu v návaznosti na aktuální situaci zkoumané organizace.Student dále odpověděl na otázku z posudku vedoucí:
Bylo by možné využít Geomarketing, pokud ano, jakým způsobem? |
cze |
dc.identifier.stag |
31652 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |