dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Zilvar, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2017-06-22T06:06:44Z |
|
dc.date.available |
2017-06-22T06:06:44Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-04-26 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/68250 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na oblast marketingu, konkrétně na marketingovou komunikaci, a to s důrazem na využití a efektivitu komunikačního mixu ve společnosti ROS Opočno s. r. o. Práce je rozdělena do dvou částí. První část se věnuje stručnému úvodu do marketingu a marketingové komunikace, zahrnující přehled pojmů, členění, metod a trendů, které jsou propojeny s dalšími kapitolami práce. Druhá část se zaměřuje na charakteristiku podniku, popis současného stavu, analýzu komunikačního mixu a návrh strategie směřující k vyšší efektivitě. |
cze |
dc.format |
76 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
komunikace |
cze |
dc.subject |
mix |
cze |
dc.subject |
analýza |
cze |
dc.subject |
strategie |
cze |
dc.subject |
firmy |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
communication |
eng |
dc.subject |
mix |
eng |
dc.subject |
analysis |
eng |
dc.subject |
strategy |
eng |
dc.subject |
companies |
eng |
dc.title |
Efektivita komunikačního mixu zvoleného podniku |
cze |
dc.title.alternative |
Effectiveness of communication mix of the chosen company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2017-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis is focused on marketing, concretely on marketing communication with emphasis to usability and effectiveness of commucation mix in company ROS Opočno. Thesis is divided into two parts. In the first part we can find short introduction to marketing and marketing communication, including basic summary of words, terms, methods and trends, that are linked to other chapters of this work. The second part describes the company, their current status, analysis of communication mix and proposal of a new strategy for better effectiveness. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku: Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D36126 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student zpracoval bakalářskou práci na téma Efektivita komunikačního mixu zvoleného podniku.Cílem práce bylo analyzovat komunikační mix ve vybraném podniku a navrhnout vhodnou strategii směřující k vyšší efektivitě.Po obhájení práce byly studentovi položeny otázky vedoucí práce:1) Malá zkoumaná firma již dříve zkušenosti s využitím dotazníkového šetření? Autor může uvést, jak hodnotí firma přínos tohoto nástroje pro zjišťování efektivity komunikačního mixu.2) Jak často autor navrhuje opakované využití dotazníkového šetření?Odpovědi na otázky vedoucí práce i komise byly dostačující, až na některé připomínky - měření efektivnosti. |
cze |
dc.identifier.stag |
31563 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |