Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingová komunikace vybrané hotelové sítě

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2017

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace služeb vybrané hotelové sítě a návrh marketingového přístupu s důrazem na zefektivnění spokojenosti zákazníků a komunikace. Struktura práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části dochází k seznámení s pojmy týkajících se daného tématu. Popisuje význam marketingu, marketingové komunikace a dále jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu. V praktické části je představena vybraná hotelová síť včetně její analýzy. Dále dochází k zhodnocení současné komunikační aktivity a nástrojů. Závěrečná část obsahuje možné návrhy na zefektivnění spokojenosti zákazníků a celkové zlepšení současné marketingové komunikace. Rozsah práce koresponduje s osnovami předmětu.

Rozsah stran

61 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a provoz podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D36095

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketing, marketingová komunikace, marketingový komunikační mix, marketing hotelových služeb, vztahy s veřejností, reklama, strategie, marketing, marketing communication, marketing communication mix, public relations, advertising, strategy, promotion

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced