Marketingová komunikace vybrané hotelové sítě

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina
dc.contributor.author Ostřanská, Josefína
dc.date.accessioned 2017-06-22T06:06:43Z
dc.date.available 2017-06-22T06:06:43Z
dc.date.issued 2017
dc.date.submitted 2017-04-27
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/68247
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace služeb vybrané hotelové sítě a návrh marketingového přístupu s důrazem na zefektivnění spokojenosti zákazníků a komunikace. Struktura práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části dochází k seznámení s pojmy týkajících se daného tématu. Popisuje význam marketingu, marketingové komunikace a dále jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu. V praktické části je představena vybraná hotelová síť včetně její analýzy. Dále dochází k zhodnocení současné komunikační aktivity a nástrojů. Závěrečná část obsahuje možné návrhy na zefektivnění spokojenosti zákazníků a celkové zlepšení současné marketingové komunikace. Rozsah práce koresponduje s osnovami předmětu. cze
dc.format 61 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingová komunikace cze
dc.subject marketingový komunikační mix cze
dc.subject marketing hotelových služeb cze
dc.subject vztahy s veřejností cze
dc.subject reklama cze
dc.subject strategie cze
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing communication eng
dc.subject marketing communication mix eng
dc.subject public relations eng
dc.subject advertising eng
dc.subject strategy eng
dc.subject promotion eng
dc.title Marketingová komunikace vybrané hotelové sítě cze
dc.title.alternative Marketing communication of chosen hotel chain eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2017-06-02
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis evaluates the current level of marketing communication in specific hotel chain which was chosen. The main aim of this work is analysis and suggestion of marketing approach with an emphasis on customer satisfaction and marketing communication. The structure of this work is divided into two parts. The theoretical part is about getting acquainted with the concepts related to chosen topic. It describes what marketing, marketing communication and the various tools of marketing communication mix are. In the practical part is introduced chosen hotel chain and its analysis included current communication activities and marketing tools. The final part contains suggestion and overall improvement of current marketing situation. The range of the work answers to the syllabus of this subject. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D36095
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka představila svou práci na téma Marketingová komunikace vybrané hotelové sítě. Cílem práce byla analýza marketingové komunikace služeb vybrané hotelové sítě a návrh marketingového přístupu s důrazem na zefektivnění spokojenosti zákazníků a komunikace.Studentka dále odpověděla na otázky vedoucí:Na s. 54 autorka zahrnula do Public relations mimo jiné i soutěže. Z jakého důvodu právě do tohoto nástroje? Kam je běžně řazeno využití soutěží v rámci komunikačního mixu? cze
dc.identifier.stag 31515
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet