dc.contributor.advisor |
Kožená, Marcela |
|
dc.contributor.author |
Chromá, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2017-06-22T06:06:22Z |
|
dc.date.available |
2017-06-22T06:06:22Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-04-27 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/68216 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce bude sloužit k objasnění základních pojmů problematiky benchmarkingu u organizací poskytujících služby a následnému zpracování dat, na základě kterých budou podniky porovnány. Dále v práci budou uvedeny výsledky ze zjištěného porovnávání a na základě nich uvedena potřebná doporučení. |
cze |
dc.format |
108 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
benchmarking |
cze |
dc.subject |
služby |
cze |
dc.subject |
finanční analýza |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
SWOT analýza |
cze |
dc.subject |
benchmarking |
eng |
dc.subject |
services |
eng |
dc.subject |
financial analysis |
eng |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
SWOT analysis |
eng |
dc.title |
Benchmarking organizací poskytujících služby |
cze |
dc.title.alternative |
Benchmarking of organisations providing services |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kampf, Rudolf |
|
dc.date.accepted |
2017-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work will serve to clarify the basic concepts of benchmarking issues in service organizations and data processing that will be used to compare businesses. Further, the results of the comparison will be presented in the paper and the necessary recommendations will be presented. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D35866 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka zpracovala diplomovou práci na téma Benchmarking organizací poskytujících služby.
Cílem práce bylo provedení benchmarkingového porovnání u firmy poskytující služby.
Po obhájení práce byly studentce položeny otázky vedoucí práce a oponenta:
1) Jaká jsou specifika při sestavování marketingového mixu služeb?
2) Ve své práci uvádíte, že doporučujete podniku zaměřit se také na zahraniční dopravu. Jsou nějaká kritéria, která takový podnik musí splňovat?
3) Lze odhadnout u tabulek 19 - 26 vývoj na pozdější roky?
4) Jak na uvedenou dopravní společnost ZDAR, a. s. reagují ostatní dopravní společnosti?
5) V části diplomové práce 5.1.1. a 5.2.1 Doporučení jsou uvedeny různé návrhy, se kterými lze souhlasit. Budou však v praxi opravdu realizovány?
Odpovědi na otázky vedoucí práce, oponenta i komise byly dostačující.\par} |
cze |
dc.identifier.stag |
31665 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |