Analýza CSR aktivit a jejich vliv na image podniku
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2017
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce je zaměřena na problematiku společenské odpovědnosti a jejího vlivu na image společnosti. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část se zabývá teoretickými poznatky v dané oblasti, jako jsou definice pojmu společenská odpovědnost, jednotlivé pilíře CSR, komunikace společensky odpovědných aktivit a také image. Ve druhé části jsou sepsány společensky odpovědné aktivity konkrétní společnosti. V závěru práce je proveden průzkum o povědomí CSR aktivit a jejich vlivu na image dané společnosti.
Rozsah stran
78 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D35865
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
společenská odpovědnost, Stakeholdeři, image, Tripple-Bottom-Line, CSR aktivity, Česká spořitelna, corporate social responsibility, Stakeholders, image, Tripple-Bottom-Line, CSR Activities, Česká spořitelna