Digitální knihovnaUPCE
 

Využití sociálních sítí na B2B trzích

Diplomová práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2017

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Cílem diplomové práce na téma "Využití sociálních sítí na B2B trzích" je analyzovat a popsat využívání sociálních sítí na business trzích v rámci České republiky. V první části práce jsou nejprve popsány pojmy týkající se elektronického marketingu, průmyslového marketingu a sociálních médií. V druhé části je nejprve představena firma BARTH media, a. s. a přiblížena aktuální situace ve využívání sociálních sítí v rámci B2B trhů v České republice a v zahraničí. Práce obsahuje konkrétní doporučení a postupy pro zmiňovaný podnik.

Rozsah stran

72 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D35832

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

elektronický marketing, průmyslový trh, sociální média, sociální sítě, electronic marketing, industrial market, social media, social networks

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced