Analýza náborových činností ve vybraném podniku se zamřením na generaci Y
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2017
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce pojednává o významu personalistiky v organizaci a personálních činnostech. Podrobně jsou popsány možnosti a metody pro získávání, výběr a posuzování zaměstnanců. Součástí práce jsou charakteristiky a specifika na pracovním trhu generací X, Y a C. V další části se práce zabývá analýzou současného stavu a následným zlepšením náborových činností ve vybraném podniku se zaměřením na nastupující generaci Y.
Rozsah stran
78 s., 4 s. příloh
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D35835
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
personalistika, nábor, zaměstnanci, generace Y, human resources, recruitment, employees, generation Y