dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Šedová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2017-06-22T06:06:13Z |
|
dc.date.available |
2017-06-22T06:06:13Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-04-19 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/68199 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá marketingovou komunikací České spořitelny a. s. směrem k zákazníkovi. Cílem této práce je popis zvolené problematiky marketingové komunikace, zhodnocení využívaných nástrojů komunikace České spořitelny a. s. a porovnání s konkurencí. V závěru jsou uvedena doporučení, týkající se komunikace se zákazníkem. |
cze |
dc.format |
62 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
Česká spořitelna |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
marketing communication |
eng |
dc.subject |
Česká spořitelna |
eng |
dc.title |
Marketingová komunikace s cílovou skupinou zvolené organizace |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing communication with the target group of a selected organization |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kožená, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2017-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work deals with the marketing communication of Česká spořitelna a. s. towards it is customers. The aim of this thesis is to describe the chosen problematic of marketing communication, evaluation of communication tools used by Česká spořitelna a. s. in comparison to the competition. Suggestions regarding communication with the customer are listed in conclusion. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D35800 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka zpracovala diplomovou práci na téma Marketingová komunikace s cílovou skupinou zvolené organizace.
Cílem práce bylo analyzovat marketingovou situace zvolené organizace a navrhnout vhodnou komunikaci se stakeholder.
Po obhájení práce byly studentce položeny otázky vedoucí práce a oponentky:
1) Byla s návrhy autorky seznámena pobočka ČS a. s. v Českém Brodě? Popř. jaká byla reakce?
2) Jaké zákaznické segmenty ČS a. s. považuje autorka práce za nejdůležitější a z jakého důvodu?
3) Ve své práci porovnáváte komunikaci se zákazníkem České spořitelny a jiných bankovních domů, v jaké oblasti vykazuje nadprůměrné výsledky a kde jsou naopak největší slabiny České spořitelny?
Odpovědi na otázky vedoucí práce, oponentky i komise byly dostačující. |
cze |
dc.identifier.stag |
31516 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |