Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingový mix a jeho implementace

Diplomová práce
Náhled

Datum publikování

2017

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem a jeho implementací. Cílem práce je analýza marketingového mixu vybraného podniku s následným navržením marketingového mixu vlastního podnikatelského záměru. V první části práce je teoretický popis základních marketingových termínů vč. marketingového mixu. Následuje analýza marketingového mixu konkrétního podniku. Poslední část práce je věnována navržení marketingového mixu vlastního podnikatelského záměru, přičemž této části předchází marketingový průzkum, který je jeho podkladem.

Rozsah stran

87 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D35819

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketing, marketingový mix, podniky, kavárny, nevidomí, marketing, marketing mix, companies, cafe, blind

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced