dc.contributor.advisor |
Máchová, Renáta |
|
dc.contributor.author |
Hermanová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2017-06-22T06:05:41Z |
|
dc.date.available |
2017-06-22T06:05:41Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-04-20 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/68164 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá využitím sociálních sítí městy ke své propagaci. Práce se dělí na dvě části. První teoretická je zaměřena na sociální sítě, které jsou v dnešní době nejvíce využívány. Ve druhé části jsou porovnána města Pardubického a Královéhradeckého kraje na základě jejich lepšího využití sociálních sítí ke své propagaci |
cze |
dc.format |
46 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální sítě |
cze |
dc.subject |
města |
cze |
dc.subject |
obce |
cze |
dc.subject |
Královéhradecký kraj |
cze |
dc.subject |
Pardubický kraj |
cze |
dc.subject |
social networks |
eng |
dc.subject |
cities |
eng |
dc.subject |
villages |
eng |
dc.subject |
region of Hradec Králové |
eng |
dc.subject |
region of Pardubice |
eng |
dc.title |
Využití sociálních sítí k propagaci měst a obcí |
cze |
dc.title.alternative |
Use of social networks for propagation of cities and villages |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2017-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor thesis deals with the usage of social networks which are used by cities for advertising. The thesis is divided into two parts. The first one is theoretical, and it is focused on social networks which are used the most at present. The second part compares the cities of the region of Pardubice and the cities of the region of Hradec Králové. The comparison is based on their better usage of social networks for advertising. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Regionální a informační management |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D36168 |
|
dc.thesis.degree-program |
Systémové inženýrství a informatika |
cze |
dc.description.defence |
Studentka představila téma své bakalářské práce Využití sociálních sítí k propagaci měst a obcí. Otázky komise: Kdo by byl cílovou skupinou při propagaci těchto měst? Existují lepší aplikace zaměřené na turisty, které nejsou v práci uvedené? Studentka popsala mobilní aplikace vztahující se k této problematice. Nebylo by lepší v práci vymezit cílovou skupinu a zaměřit se pouze na ni? Víte, jak sociální sítě stanovují hodnoty jmenovitě u kritéria K4? Jak jste dospěla k výroku sociální sítě jsou zajímavé pro každou věkovou skupinu? Studentka zdůvodnila tvrzení svými zkušenosti, avšak neměla nijak podloženo toto tvrzení daty. Proč jste si pro propagaci obce zvolila sociální síť LinkedIn? Proč je zpětná vazba uvedena až jako kritérium K4? Studentka postupovala dle svého uvážení. Proč jste nestanovila kritéria dle dřívějších výzkumů v této problematice? Studentka sdělila, že žádný takový zdroj nenašla. Komise sdělila, že takto zaměřená práce byla v loňském roce obhájena na Fakultě ekonomicko-správní. Myslíte si, že je adekvátní porovnávat krajská města s okresními městy? Myslíte, že 4 města z kraje jsou dostatečný vzorek na tvrzení o celém kraji? |
cze |
dc.identifier.stag |
31832 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |