Digitální knihovnaUPCE
 

Využití sociálních sítí v marketingu podniku

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2017

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Předmětem bakalářské práce "Využití sociální sítí v organizaci (podniku)" je analýza komunikace na sociální síti vybraného podniku a tvorba návrhu využití této komunikace. První část práce se věnuje teoretickému vymezení základních pojmů, jakými jsou sociální sítě, sociální média a marketing, propagace firmy na sociálních sítích a bezpečnost firmy na sociálních sítích. Druhá část práce obdobným způsobem popisuje sociální sítě v organizaci, konkrétně web stránky, blogy a videa kanály. V závěrečné části bakalářské práce je prezentována analýza a návrh využití komunikace v podniku. V rámci této části práce byl realizován dotazníkový průzkum na 157 respondentech, kterého výsledky jsou součástí této kapitoly. Současně v této části práce je zpracována i diskuse a doporučení pro komunikaci ve firmách.

Rozsah stran

50 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management podniku: Management malých a středních podniků

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D36158

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

sociální sítě, organizace, podniky, sociální média, web stránky, marketing na sociálních sítích, social networking, organization, enterprises, social media, web sites, marketing on social networks

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced