Využití sociálních sítí v marketingu podniku
Bakalářská práceDatum publikování
2017
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Předmětem bakalářské práce "Využití sociální sítí v organizaci (podniku)" je analýza komunikace na sociální síti vybraného podniku a tvorba návrhu využití této komunikace. První část práce se věnuje teoretickému vymezení základních pojmů, jakými jsou sociální sítě, sociální média a marketing, propagace firmy na sociálních sítích a bezpečnost firmy na sociálních sítích. Druhá část práce obdobným způsobem popisuje sociální sítě v organizaci, konkrétně web stránky, blogy a videa kanály. V závěrečné části bakalářské práce je prezentována analýza a návrh využití komunikace v podniku. V rámci této části práce byl realizován dotazníkový průzkum na 157 respondentech, kterého výsledky jsou součástí této kapitoly. Současně v této části práce je zpracována i diskuse a doporučení pro komunikaci ve firmách.
Rozsah stran
50 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management podniku: Management malých a středních podniků
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D36158
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
sociální sítě, organizace, podniky, sociální média, web stránky, marketing na sociálních sítích, social networking, organization, enterprises, social media, web sites, marketing on social networks