Digitální knihovnaUPCE
 

Zákaznický komunikační systém

Diplomová práce

Abstrakt

Cílem této práce je návrh systému a vytvoření funkční aplikace, která bude umožňovat komunikaci firmy se zákazníky. Na základě rešerše dostupných řešení na trhu byla navrhnuta a implementována funkční aplikace. Pro tvorbu komunikačního systému byl použit jazyk PHP s využitím frameworku Symfony a databáze MySQL.

Rozsah stran

80 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Informační technologie

Studijní program

Informační technologie

Signatura tištěné verze

D35893

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

komunikační systém, komunikace, zákazník, Mailchimp, Symfony framework, PHP, MySQL, HTML, communication system, communication, customer, Mailchimp, Symfony framework, PHP, MySQL, HTML

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced