Zákaznický komunikační systém
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2017
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem této práce je návrh systému a vytvoření funkční aplikace, která bude umožňovat komunikaci firmy se zákazníky. Na základě rešerše dostupných řešení na trhu byla navrhnuta a implementována funkční aplikace. Pro tvorbu komunikačního systému byl použit jazyk PHP s využitím frameworku Symfony a databáze MySQL.
Rozsah stran
80 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Informační technologie
Studijní program
Informační technologie
Signatura tištěné verze
D35893
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
komunikační systém, komunikace, zákazník, Mailchimp, Symfony framework, PHP, MySQL, HTML, communication system, communication, customer, Mailchimp, Symfony framework, PHP, MySQL, HTML