Digitální knihovnaUPCE
 

Implementace strategické hry

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2017

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou strategické počítačové hry v herním enginu Unity. V první části jsou popsány základní pojmy a nástroje použité při tvorbě hry. Následně jsou popsány obecné i praktické postupy, podle kterých byla hra vytvářena, a také popis vytvářené hry. Závěrečná část práce se zabývá praktickými problémy vzniklými při implementaci hry a popis funkcí, možností a podoby hry jako výsledného produktu.

Rozsah stran

66 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Informační technologie

Studijní program

Informační technologie

Signatura tištěné verze

D36056

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

engine, Unity, asset, program, programovací jazyk, skript, hra, engine, Unity, asset, program, programming language, script, game

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced