Hra TANGRAM SQUARE pro platformu Windows

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Diviš, Roman
dc.contributor.author Jílek, Daniel
dc.date.accessioned 2017-06-22T06:03:52Z
dc.date.available 2017-06-22T06:03:52Z
dc.date.issued 2017
dc.date.submitted 2017-05-11
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/68084
dc.description.abstract Teoretická část práce se zabývá detailním popisem mechanické logické hry Tangram. Věnuje se historii, základní charakteristice a pravidlům hry. Rovněž je představena problematika spojena se zvláštnostmi Tangramu. Poté je představena aplikace Tangram, která byla pro potřeby praktické části práce implementována v programovacím jazyce Java. Aplikace je zdokumentována prostřednictvím uživatelské a technické dokumentace. cze
dc.format 44 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject Tangram cze
dc.subject Java cze
dc.subject aplikace cze
dc.subject Tangram eng
dc.subject Java eng
dc.subject application eng
dc.title Hra TANGRAM SQUARE pro platformu Windows cze
dc.title.alternative The Tangram square game for Windows platform eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2017-06-05
dc.description.abstract-translated In the theoretical part of the thesis detailed description of the mechanical logic game called Tangram can be found. There is described history, basic characteristics and the rules of the game. There are also introduced issues associated with Tangram. After that, there is a description of implementation of the application. Tangram is implemented in programming language Java. Application is described by user and technical documentation. eng
dc.description.department Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.identifier.signature D36039
dc.thesis.degree-program Informační technologie cze
dc.description.defence Cílem práce bylo vytvořit počítačovou hru na principu puzzle ,,tangram" (hráč skládá jednotlivé předem dané polygonu do podoby čtverce nebo jiného obrazce). Cílem práce bylo navrhnout a otestovat algoritmus, který bude schopen korektně vyhodnotit, jestli jsou dílky složeny správně. Hra byla vytvořena v jazyce Java a C#. Cíle práce byly splněny. Textová část práce je dle vedoucího práce dobře logicky strukturovaná a obsahuje všechny důležité náležitosti. Výsledná hra je velmi dobře zpracovaná jak z funkční, tak z vizuální stránky věci. Celková práce je na vysoké úrovni. Student odpověděl na otázky ke své práci, které mu položili vedoucí práce a členové komise. Komise SZZ hodnotila práci jako zdařilou a ohodnotila ji známkou výborně. cze
dc.identifier.stag 32681
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet