dc.contributor.advisor |
Diviš, Roman |
|
dc.contributor.author |
Jílek, Daniel
|
|
dc.date.accessioned |
2017-06-22T06:03:52Z |
|
dc.date.available |
2017-06-22T06:03:52Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-05-11 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/68084 |
|
dc.description.abstract |
Teoretická část práce se zabývá detailním popisem mechanické logické hry Tangram. Věnuje se historii, základní charakteristice a pravidlům hry. Rovněž je představena problematika spojena se zvláštnostmi Tangramu. Poté je představena aplikace Tangram, která byla pro potřeby praktické části práce implementována v programovacím jazyce Java. Aplikace je zdokumentována prostřednictvím uživatelské a technické dokumentace. |
cze |
dc.format |
44 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Tangram |
cze |
dc.subject |
Java |
cze |
dc.subject |
aplikace |
cze |
dc.subject |
Tangram |
eng |
dc.subject |
Java |
eng |
dc.subject |
application |
eng |
dc.title |
Hra TANGRAM SQUARE pro platformu Windows |
cze |
dc.title.alternative |
The Tangram square game for Windows platform |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2017-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
In the theoretical part of the thesis detailed description of the mechanical logic game called Tangram can be found. There is described history, basic characteristics and the rules of the game. There are also introduced issues associated with Tangram. After that, there is a description of implementation of the application. Tangram is implemented in programming language Java. Application is described by user and technical documentation. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.identifier.signature |
D36039 |
|
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cze |
dc.description.defence |
Cílem práce bylo vytvořit počítačovou hru na principu puzzle ,,tangram" (hráč skládá jednotlivé předem dané polygonu do podoby čtverce nebo jiného obrazce). Cílem práce bylo navrhnout a otestovat algoritmus, který bude schopen korektně vyhodnotit, jestli jsou dílky složeny správně. Hra byla vytvořena v jazyce Java a C#. Cíle práce byly splněny. Textová část práce je dle vedoucího práce dobře logicky strukturovaná a obsahuje všechny důležité náležitosti. Výsledná hra je velmi dobře zpracovaná jak z funkční, tak z vizuální stránky věci. Celková práce je na vysoké úrovni. Student odpověděl na otázky ke své práci, které mu položili vedoucí práce a členové komise. Komise SZZ hodnotila práci jako zdařilou a ohodnotila ji známkou výborně. |
cze |
dc.identifier.stag |
32681 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |