dc.contributor.advisor |
Hruška, Roman |
|
dc.contributor.author |
Chodil, Jaromír
|
|
dc.date.accessioned |
2017-05-15T09:40:15Z |
|
dc.date.available |
2017-05-15T09:40:15Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.date.submitted |
2016-11-29 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/67893 |
|
dc.description.abstract |
Práce je zaměřena na problematiku reklamací v souvislosti s přepravou zásilek ve společnosti TOPTRANS EU, a.s. - středisko Olomouc za léta 2010 - 2015. Zabývá se kvalitou přepravy zásilek a analyzuje reklamační proces. Obsahuje návrhy na zlepšení průběhů reklamací a minimalizování počtu reklamací v přepravním procesu a jejich zhodnocení. |
cze |
dc.format |
76 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
|
dc.subject |
příjemci |
cze |
dc.subject |
odesílatelé |
cze |
dc.subject |
dopravci |
cze |
dc.subject |
zásilky |
cze |
dc.subject |
zákazníci |
cze |
dc.subject |
reklamace |
cze |
dc.subject |
přeprava |
cze |
dc.subject |
consignees |
eng |
dc.subject |
consignors |
eng |
dc.subject |
carriers |
eng |
dc.subject |
consignments |
eng |
dc.subject |
customers |
eng |
dc.subject |
complaint |
eng |
dc.subject |
transport |
eng |
dc.title |
Problematika reklamací v rámci přepravy zásilek ve společnosti TOPTRANS EU, a.s. - středisko Olomouc |
cze |
dc.title.alternative |
Issues in complaints concerning the transport of consignments in TOPTRANS EU, a.s. Olomouc centre |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2017-01-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
In this thesis we focus on the complaint issues connected to the transport of consignments of TOPTRANS EU, a.s. company. The company was headquartered in Olomouc during the period of years of 2010-2015. We investigate the quality of transportation processes of this company and we analyze the complaints processing. The thesis includes our draft for improvement of the complaints processing procedures and, furthermore, it also suggest how to minimize the number of complaints concerning transportation process and their evaluation. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D35549 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Problematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázal student odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázal schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagoval pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděl. |
cze |
dc.identifier.stag |
31189 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |