Estimation of States and Parameters from Dynamic Response of Wheelset

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Onat, Altan
dc.date.accessioned 2017-05-15T09:40:10Z
dc.date.available 2017-05-15T09:40:10Z
dc.date.issued 2017
dc.date.submitted 2017-01-12
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/67889
dc.description.abstract V této disertacní práci je predstaveno využití metod filtrace založených na modelu pro dvojkolí kolejových vozidel. Tato práce zejména prezentuje aplikaci inovativní metody odhadu paramteru na základe dynamické odezvy obvyklého dvojkolí, celého vozidla a tramvajového kola na zkušebním stavu. V této souvislosti je nejprve dán úvod. Navazuje prehled literatury k tomuto tématu. Tretí kapitola objasnuje úcel práce a jasne vytýká cíle disertacný práce. Následující kapitola podrobne popisuje metody a modely, které jsou použity v této práci. Další kapitoly postupne predstavují prínosy provedených rozboru, shrnutí disertacní práce, seznam literatury a seznam publikací doktoranda. cze
dc.format 155 s.
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject kontakt kolo-kolejnice cze
dc.subject dynamika dvojkolí cze
dc.subject filtrování založené na modelu cze
dc.subject dynamika kolejových vozidel cze
dc.subject Kálmánuv filtr cze
dc.subject unscentovaný Kálmánuv filtr cze
dc.subject wheel-rail contact eng
dc.subject wheelset dynamics eng
dc.subject model based filtering eng
dc.subject railway vehicle dynamics eng
dc.subject Kalman filter eng
dc.subject unscented Kalman filter eng
dc.title Estimation of States and Parameters from Dynamic Response of Wheelset eng
dc.title.alternative Odhad stavů a parametrů z dynamické odezvy dvojkolí cze
dc.type disertační práce cze
dc.contributor.referee Kalinčák, Daniel
dc.contributor.referee Kalivoda, Jan
dc.date.accepted 2017-03-13
dc.description.abstract-translated In this dissertation, the use of model based filtering techniques for wheelsets of railway vehicles is presented. Especially, this dissertation provides the application of a parameter estimation scheme by using dynamic response of a conventional wheelset, a vehicle and a tram wheel on a test stand with a novel methodology. In the context, firstly, an introduction is reported. Afterwards, a review of the related literature in the thematic area is demonstrated along with the current state of the doctoral dissertation. Third section includes the objectives of the dissertation where the aim of the dissertation clearly emphasized. The following section describes the methods and models in details which are used in this work. Throughout the succeeding sections contributions of the dissertation for related literature, a conclusion for dissertation, bibliography, and the publications of the PhD student are given, respectively. eng
dc.description.department Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-discipline Transport Means and Infrastructure cze
dc.thesis.degree-name Ph.D.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D36804
dc.thesis.degree-program Technique and Technology in Transport and Communications cze
dc.identifier.stag 33175
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet