dc.contributor.advisor |
Reimannová, Irena |
|
dc.contributor.author |
Buršík, Bořek
|
|
dc.date.accessioned |
2017-05-15T09:16:39Z |
|
dc.date.available |
2017-05-15T09:16:39Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2016-11-30 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/67863 |
|
dc.description.abstract |
The thesis deals with the use of educational games for the purpose of English language acquisition with the focus on communicative competence development. In the theoretical part of the thesis, educational games are discussed with attention to their functions, types and usage in English language lessons. Then, levels of communication competence in the Common European Framework of Reference for Languages and key competencies in the Framework Educational Programme for Basic Education are presented. In the practical part of the thesis, educational games in English textbooks for language learners are evaluated, in order to determine their contribution to development of communicative competence and key competencies of learners. |
eng |
dc.format |
97 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
didaktická hra |
cze |
dc.subject |
komunikační kompetence |
cze |
dc.subject |
výuka anglického jazyka |
cze |
dc.subject |
hodnocení učebnic |
cze |
dc.subject |
klíčové kompetence |
cze |
dc.subject |
didactic game |
eng |
dc.subject |
educational game |
eng |
dc.subject |
communicative competence |
eng |
dc.subject |
English language acquisition |
eng |
dc.subject |
evaluation |
eng |
dc.subject |
key competencies |
eng |
dc.title |
Didactic games as a means for communicative competence development |
eng |
dc.title.alternative |
Didaktická hra jako prostřed pro rozvoj komunikační kompetence |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Zitková, Helena |
|
dc.date.accepted |
2017-02-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato práce se zaměřuje na způsoby využití didaktických her jako prostředků rozvíjejících komunikační kompetence žáků základních škol. Nejprve teoretická část práce představuje a popisuje funkce, druhy a typy her, jejich vliv na žáka a způsoby práce učitele s didaktickými hrami ve výuce anglického jazyka ve vztahu jak k obecným výchovně-vzdělávacím, tak i specifickým cílům výuky anglického jazyka. Následně jsou vydefinovány komunikační kompetence podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky a klíčové kompetence podle Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Praktická část pak na základě východisek a kritérií definovaných v teoretické části práce hodnotí učebnice z hlediska pojetí didaktických her rozvíjejících komunikační kompetence, přičemž hodnotí i potřeby cílové skupiny v souvislosti s rozvojem klíčových kompetencí žáků.¨ |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D35594 |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.identifier.stag |
25184 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |