Didactic games as a means for communicative competence development

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Reimannová, Irena
dc.contributor.author Buršík, Bořek
dc.date.accessioned 2017-05-15T09:16:39Z
dc.date.available 2017-05-15T09:16:39Z
dc.date.issued 2017
dc.date.submitted 2016-11-30
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/67863
dc.description.abstract The thesis deals with the use of educational games for the purpose of English language acquisition with the focus on communicative competence development. In the theoretical part of the thesis, educational games are discussed with attention to their functions, types and usage in English language lessons. Then, levels of communication competence in the Common European Framework of Reference for Languages and key competencies in the Framework Educational Programme for Basic Education are presented. In the practical part of the thesis, educational games in English textbooks for language learners are evaluated, in order to determine their contribution to development of communicative competence and key competencies of learners. eng
dc.format 97 s.
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject didaktická hra cze
dc.subject komunikační kompetence cze
dc.subject výuka anglického jazyka cze
dc.subject hodnocení učebnic cze
dc.subject klíčové kompetence cze
dc.subject didactic game eng
dc.subject educational game eng
dc.subject communicative competence eng
dc.subject English language acquisition eng
dc.subject evaluation eng
dc.subject key competencies eng
dc.title Didactic games as a means for communicative competence development eng
dc.title.alternative Didaktická hra jako prostřed pro rozvoj komunikační kompetence cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Zitková, Helena
dc.date.accepted 2017-02-06
dc.description.abstract-translated Tato práce se zaměřuje na způsoby využití didaktických her jako prostředků rozvíjejících komunikační kompetence žáků základních škol. Nejprve teoretická část práce představuje a popisuje funkce, druhy a typy her, jejich vliv na žáka a způsoby práce učitele s didaktickými hrami ve výuce anglického jazyka ve vztahu jak k obecným výchovně-vzdělávacím, tak i specifickým cílům výuky anglického jazyka. Následně jsou vydefinovány komunikační kompetence podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky a klíčové kompetence podle Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Praktická část pak na základě východisek a kritérií definovaných v teoretické části práce hodnotí učebnice z hlediska pojetí didaktických her rozvíjejících komunikační kompetence, přičemž hodnotí i potřeby cílové skupiny v souvislosti s rozvojem klíčových kompetencí žáků.¨ cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D35594
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.identifier.stag 25184
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet