Remotorizace motorového vozu ř. 860

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Lata, Michael
dc.contributor.author Králík, Pavel
dc.date.accessioned 2017-05-15T09:16:19Z
dc.date.available 2017-05-15T09:16:19Z
dc.date.issued 2016
dc.date.submitted 2016-12-01
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/67858
dc.description.abstract Cílem této závěrečné práce je zpracovat komplexní pohled na výměnu spalovacího motoru motorového vozu 860 002-5 a přehled navazujících technických problémů. Práce obsahuje řešení vybraných technických úloh souvisejících s remotorizací. Dílo je členěno do pěti kapitol a dvanácti příloh, zabývajících se výběrem vhodného spalovacího motoru, jeho konstrukční zástavbou do spodku motorového vozu i součinností s ostatními zařízeními na vozidle. Dále je řešena otázka výpočtu nových trakčních vlastností vozu a splnění požadavků na akceptování sníženého trakčního výkonu vzhledem k plánovanému nasazení vozidla. cze
dc.format 67 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject remotorizace cze
dc.subject motorové vozy cze
dc.subject spalovací motory cze
dc.subject trakční vlastnosti cze
dc.subject zástavba cze
dc.subject remotorisation eng
dc.subject railcar eng
dc.subject combustion engine eng
dc.subject traction eng
dc.subject installation eng
dc.title Remotorizace motorového vozu ř. 860 cze
dc.title.alternative Replacement of diesel engine of the railcar Class 860 eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Kotrba, Alois
dc.date.accepted 2017-01-23
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to prepare a comprehensive study on the replacement of the internal combustion engine of a railcar 860 002-5 and related engineering problems. The thesis includes solutions to selected technical tasks associated with replacing of engine. The study is divided into five chapters and twelve attachments dealing with the selection of a suitable combution engine, its design installation to the bottom of the motor vehicle as well as interoperability with other devices in the vehicle. It also addresses the question of calculating of the new traction properties of the railcar and meets the requirements for accepting the reduced traction power due to the intended using of the vehicle. eng
dc.description.department Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní prostředky: Kolejová vozidla cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D35561
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.defence Student přednesl obhajobu své diplomové práce a zodpověděl dotaz z posudku vedoucího práce i doplňující otázky členů komise. cze
dc.identifier.stag 30305
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet