Kvalita osobní železniční přepravy a liberalizace přepravního trhu v České republice

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Cempírek, Václav cze
dc.contributor.author Zákorová, Eva cze
dc.date.accessioned 2017-05-11T11:20:01Z
dc.date.available 2017-05-11T11:20:01Z
dc.date.issued 2016 cze
dc.identifier.issn 1214-9047 cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/67708
dc.description.abstract První opatření pro zvýšení kvality v osobní přepravě byla přijata již v šedesátých letech minulého století. Cílem bylo zlepšovat organizaci a strukturu osobní dopravy; zvyšovat cestovní rychlost a pohodní cestujících; čistotu osobních vozů a souprav; zlepšovat technické funkce vozidlového parku jako jsou údržbu osvětlení, zásobování vodou, vytápění apod., tak jak umožňovala tehdejší konstrukce osobních vozů. Z jízdních řádů lze zjistit, že v tomto období dosahovaly expresní vlaky průměrnou cestovní rychlost necelých 50 km/h, o deset let později došlo k jejímu zvýšení na 67 km/h a v současnosti se blíží 84 km/h. Na některých mimo koridorových tratích jsou tyto rychlosti nižší a přibližují se průměrné rychlosti ze sedmdesátých let. cze
dc.format p. 1-7 cze
dc.language.iso cze cze
dc.relation.ispartof Vědeckotechnický sborník ČD, volume 41, issue: únor cze
dc.rights open access cze
dc.subject Kvalita osobní dopravy cze
dc.subject liberalizace osobní dopravy cze
dc.subject regionální osobní doprava cze
dc.subject tarif cze
dc.subject jízdní doklad cze
dc.subject The quality of passenger transport eng
dc.subject liberalization of passenger transport eng
dc.subject regional passenger transport eng
dc.subject fare eng
dc.subject ticket eng
dc.title Kvalita osobní železniční přepravy a liberalizace přepravního trhu v České republice cze
dc.title.alternative The quality of passenger rail transport and liberalization of the transport market in the Czech Republic eng
dc.type article cze
dc.description.abstract-translated The first measure to improve the quality of passenger services were taken back in the sixties. The aim was to improve the organization and structure of passenger transport; increase cruising speed and complete comfort of passengers; cleanliness of cars and trains; improve the technical functions such as fleet maintenance lighting, water supply, heating, etc., as the then allow the construction of passenger cars. From timetables to determine that in this period amounted express trains average cruising speed of around 50 km / h and ten years later was to increase it to 67 km / h and is currently approaching 84 km / h. On some outside corridor lines, these speeds are lower and closer to the average velocity of the seventies. eng
dc.peerreviewed yes cze
dc.publicationstatus postprint cze
dc.relation.publisherversion https://vts.cd.cz/documents/51448/70784/4103.pdf/7f5f3277-8c07-459e-92ef-a051634ac5d8
dc.identifier.obd 39878165 cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet