Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.author |
Zitková, Helena
|
cze |
dc.contributor.author |
Vít, Marek
|
cze |
dc.date.accessioned |
2017-05-11T11:17:04Z |
|
dc.date.available |
2017-05-11T11:17:04Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
eng |
dc.identifier.issn |
2336-3347 |
eng |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/67668 |
|
dc.description.abstract |
We believe that popular songs in ELT have great potential. While they are accessible and easy to work with (Murphey, 1992), they may help to develop all aspects of communicative competence (linguistic, socio-linguistic and pragmatic according to CEFR, 2001) and, at the same time, involve all learning domains, i.e. cognitive, affective and psychomotor (Anderson; Krathwohl 2001; Bloom; Krathwohl 1964; Dave 1967). To find out whether the potential of popular songs might be fully exploited in ELT, we carried out a research the aim of which was to survey the situation in Czech lower-secondary and secondary English classrooms. The findings are presented in our paper. |
eng |
dc.format |
p. 138-141 |
eng |
dc.language.iso |
eng |
eng |
dc.relation.ispartof |
Hradec Králové Journal of Anglophone Studies, volume 3, issue: 1 |
eng |
dc.rights |
open access |
eng |
dc.subject |
music in ELT |
eng |
dc.subject |
communicative competence |
eng |
dc.subject |
learning domains |
eng |
dc.subject |
hudba ve výuce anglického jazyka |
cze |
dc.subject |
komunikační kompetence |
cze |
dc.subject |
domény učení |
cze |
dc.title |
Popular Songs in the English Classroom in Czech Lower-Secondary and Secondary Education |
eng |
dc.title.alternative |
Populární písně v hodinách anglického jazyka na II. stupni českých základních škol a na středních školách |
cze |
dc.type |
article |
eng |
dc.description.abstract-translated |
Věříme, že využívání populárních písní v hodinách anglického jazyka disponuje velkým potenciálem. Jsou velice dobře dostupné a snadno se s nimi pracuje (Murphey, 1992), mohou rozvíjet všechny aspekty komunikační kompetence (lingvistickou, sociolingvistickou i pragmatickou dle CEFRu, 2001) a zahrnují všechny domény učení, to je kognitivní, afektivní a psychomotorickou (Anderson; Krathwohl 2001; Bloom; Krathwohl 1964; Dave 1967). Abychom zjistili, zda je potenciál populárních písní plně využit v hodinách angličtiny, zrealizovali jsme výzkum, jehož cílem bylo zmapovat situaci v českých školách (na II. stupni ZŠ a SŠ). Výsledky výzkumu jsou prezentovány v našem článku. |
cze |
dc.peerreviewed |
yes |
eng |
dc.publicationstatus |
postprint |
eng |
dc.relation.publisherversion |
http://pdf2.uhk.cz/hkjas/pi/vol3nr1_2016.pdf#page=138 |
|
dc.identifier.obd |
39877894 |
eng |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|