VLIV KONFIGURACE ETCS NA VZDÁLENOST MEZI MÍSTEM ZASTAVENÍ VLAKU A KONCEM VLAKOVÉ CESTY

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Nachtigall, Petr cze
dc.date.accessioned 2017-05-11T11:06:10Z
dc.date.available 2017-05-11T11:06:10Z
dc.date.issued 2016 cze
dc.identifier.issn 1801-674X cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/67537
dc.description.abstract Článek navazuje na předchozí publikační činnost a zaměřuje se na parametry nastavení ETCS ve vztahu ke vzdálenosti mezi čelem vlaku a polohou hlavního návěstidla. Byl proveden terénní průzkum a na jeho základě byla stanovena doporučení pro zkrácení této vzdálenosti.. cze
dc.format p. 124-130 cze
dc.language.iso cze cze
dc.relation.ispartof Perner´s Contacts, volume 11, issue: 3 cze
dc.rights open access cze
dc.subject ETCS cze
dc.subject prokluzová vzdálenost cze
dc.subject brzdná křivka cze
dc.subject ETCS eng
dc.subject overlap distance eng
dc.subject braking curve eng
dc.title VLIV KONFIGURACE ETCS NA VZDÁLENOST MEZI MÍSTEM ZASTAVENÍ VLAKU A KONCEM VLAKOVÉ CESTY cze
dc.title.alternative IMPACT OF ETCS CONFIGURATION ON DISTANCE BETWEEN TRAIN STOP AND END OF TRAIN PATH eng
dc.type article cze
dc.description.abstract-translated The paper follows on previous author’s paper about ETCS and capacity. The focus is on parameters of ETCS and the distance between the head of the train and the position of the main signal. On the basis of the field survey some recommendations were stated. eng
dc.peerreviewed yes cze
dc.publicationstatus postprint cze
dc.relation.publisherversion http://pernerscontacts.upce.cz/44_2016/Nachtigall.pdf
dc.identifier.obd 39876985 cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet