Business komunikace v poštovních službách

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Becková, Helena cze
dc.date.accessioned 2017-05-11T10:49:58Z
dc.date.available 2017-05-11T10:49:58Z
dc.date.issued 2016 cze
dc.identifier.isbn 978-80-7560-003-5 cze
dc.identifier.issn cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/67318
dc.description.abstract Příspěvek se zabývá problematikou komunikace, se zaměřením na business komunikaci. Nejprve zdůrazňuje význam business komunikace pro úspěšnost podnikání. V rámci obecných principů komunikace se věnuje komunikačním dovednostem, pravidlům, která vedou k efektivní komunikaci, a jejich využití v business komunikaci. V následující části jsou zmíněny další aspekty business komunikace, jako jsou komunikační typy, komunikační styly, vyjednávání či konflikty. V příspěvku je vysvětlena důležitost business komunikace ve službách, resp. poštovních službách, a nutnost výcviku zaměstnanců v oblasti komunikačních dovedností. Jde nejen o přepážkové pracovníky či doručovatele, ale i o různé úrovně manažerů. Vzdělávání zaměstnanců v této oblasti zároveň přispěje k rozvíjení intelektuálního kapitálu poštovního sektoru. cze
dc.format p. 31-37 cze
dc.language.iso cze cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.relation.ispartof IPoCC 2016 - Sborník příspěvků mezinárodní konference cze
dc.rights open access cze
dc.subject business komunikace cze
dc.subject poštovní služby cze
dc.subject intelektuální kapitál cze
dc.subject business communication eng
dc.subject postal services eng
dc.subject intellectual capital eng
dc.title Business komunikace v poštovních službách cze
dc.title.alternative Business communication in postal services eng
dc.type ConferenceObject cze
dc.description.abstract-translated The paper deals with the problems of communication, with a focus on business communication. First, it points out the importance of business communication for business prosperity. Within the framework of common communication principles it engages in communication skills, rules that result in effective communication, and their application in business communication. In the next part further aspects of business communication are mentioned like communication types, communication styles, negotiations or conflicts. The importance of business communication in services or postal services is explained in the paper as well as the necessity of staff training in the sphere of communication skills. It is not only a matter of counter workers or postmen but also various levels of managers. Staff training in this area will contribute to the development of postal sector intellectual capital, too. eng
dc.event IPoCC 2016 - International Postal and e-Communications Conference (13.09.2016 - 14.09.2016) cze
dc.peerreviewed yes cze
dc.publicationstatus postprint cze
dc.identifier.obd 39878013 cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet