Komparace marketingového mixu železničních dopravců v souvislosti s dopravní obslužností na trase Praha - Ostravsko v souladu s principy udržitelného rozvoje

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Chocholáč, Jan cze
dc.contributor.author Trpišovský, Martin cze
dc.contributor.author Sommerauerová, Dana cze
dc.date.accessioned 2017-05-11T10:48:46Z
dc.date.available 2017-05-11T10:48:46Z
dc.date.issued 2016 cze
dc.identifier.isbn 978-80-86530-95-6 cze
dc.identifier.issn cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/67301
dc.description.abstract Cílem tohoto článku je představit výchozí studii o marketingovém mixu používaném různými operátory železniční dopravy na hlavní železniční trati v České republice, která vede z Prahy do Ostravy. Autoři se zaměřili na každý jednotlivý marketingový nástroj používaný společnostmi k dosažení úspěchu na tomto vysoce konkurenčním trhu. Studie odhaluje základní ideologické směry, jež dodržují všichni tři konkurenti a ukazuje, jak je český národní dopravce, České dráhy, a.s., nucen upravovat marketingovou strategii po dopadu hospodářské soutěže. cze
dc.format p. 91-106 cze
dc.language.iso cze cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.relation.ispartof Aktuální trendy v dopravě a ekonomice : sborník recenzovaných příspěvků z virtuální konference Aktuální trendy v dopravě a ekonomice 2016 cze
dc.rights open access cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject dopravní obslužnost cze
dc.subject udržitelný rozvoj cze
dc.subject železniční osobní doprava cze
dc.subject marketing mix eng
dc.subject transport services eng
dc.subject sustainable development eng
dc.subject railway passenger transport eng
dc.title Komparace marketingového mixu železničních dopravců v souvislosti s dopravní obslužností na trase Praha - Ostravsko v souladu s principy udržitelného rozvoje cze
dc.title.alternative COMPARISON OF THE MARKETING MIX OF RAIL CARRIERS IN CONNECTION WITH PUBLIC TRANSPORT SERVICES ON THE ROUTE PRAGUE – OSTRAVA REGION IN ACCORDANCE WITH THE PRINCIPLES OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT eng
dc.type ConferenceObject cze
dc.description.abstract-translated The aim of this paper is to introduce the starting study about the marketing mix used by different railway transport operator on the main railway route in the Czech Republic that leads from Prague to Ostrava. The authors focused on every single marketing tool used by the companies to achieve the success on this highly competitive market. The study reveals basic ideological directions followed by all three competitors and shows also how the original incumbent, Czech national carrier České dráhy (Czech Railways), adapted it’s poor marketing strategy after the impact of competition. eng
dc.event Aktuální trendy v dopravě a ekonomice 2016 (05.12.2016 - 06.12.2016) cze
dc.peerreviewed yes cze
dc.publicationstatus postprint cze
dc.identifier.obd 39877956 cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet