dc.contributor.author |
Šourek, David
|
cze |
dc.contributor.author |
Pazourek, Michal
|
cze |
dc.date.accessioned |
2017-05-11T10:40:52Z |
|
dc.date.available |
2017-05-11T10:40:52Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
cze |
dc.identifier.isbn |
978-80-270-0053-1 |
cze |
dc.identifier.issn |
|
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/67191 |
|
dc.description.abstract |
Tento příspěvek je zaměřen na problematiku operačních řídících center u leteckých společností. Ne všechny letecké společnosti přistupují k výcviku pracovníků těchto center stejně zodpovědně. Rovněž požadavky na kvalifikaci letových dispečerů nejsou jednotné. Využití simulátorů a simulačních scénářů v oblasti výcviku letových dispečerů může vést k minimalizaci chyb při plánování letů. |
cze |
dc.format |
p. 375-385 |
cze |
dc.language.iso |
cze |
cze |
dc.publisher |
LET'S FLY s.r.o |
cze |
dc.relation.ispartof |
Aplikace simulátorů ve výcviku leteckých specialistů |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
simulátor |
cze |
dc.subject |
operační řídící centrum |
cze |
dc.subject |
letecký doprava |
cze |
dc.subject |
výcvik |
cze |
dc.subject |
simulator |
eng |
dc.subject |
operational control center,air transport |
eng |
dc.subject |
training |
eng |
dc.title |
Koncepce využití simulátorů při výcviků pracovníků operačních řídících center |
cze |
dc.title.alternative |
Proposal for using of simulators in OCC workers training |
eng |
dc.type |
ConferenceObject |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This paper is focused on training of OCC workers. Not all airline companies have highly-developed training plan for OCC staff. The requirements on certification of dispatchers are different in many companies. The use of simulation scenarios for OCC workers training can lead to reduction of errors in flight planning. |
eng |
dc.event |
Aplikace simulátorů ve výcviku specialistů (16.09.2016 - 17.09.2016) |
cze |
dc.peerreviewed |
yes |
cze |
dc.publicationstatus |
published version |
cze |
dc.identifier.obd |
39877604 |
cze |