Experience with the operation of a partial trolleybus

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Hurtová, Ivana cze
dc.contributor.author Sejkorová, Marie cze
dc.date.accessioned 2017-05-11T10:34:09Z
dc.date.available 2017-05-11T10:34:09Z
dc.date.issued 2016 eng
dc.identifier.isbn 978-80-554-1265-8 eng
dc.identifier.issn eng
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/67103
dc.description.abstract This paper presents the new, lithium-titanate (nLTO) battery technology using nano crystals as energy storage for a public transport vehicle. The "Dopravní společnost Zlín-Otrokovice (DSZO)" public transport company has acquired a new Škoda 26Tr trolleybus, equipped with traction batteries (nLTO), for trial operation in 2016. This partial trolleybus will be used at the existing lines, and it will also replace articulated buses. In view of the short duration of operation of the partial trolleybus, the results of the trial operation of the mentioned vehicle at two selected lines will be stated below in comparison with the Škoda 24Tr with a diesel generator (DG) for independent run. Top conclude, the test run of both vehicles wilbe evaluated as to the consumption of fuel and energy per 1 km, respectively. eng
dc.format p. 100-112 eng
dc.language.iso eng eng
dc.publisher Žilinská univerzita eng
dc.relation.ispartof Sborník ze 7. mezinárodní konference, CMDTUR 2016 eng
dc.rights Pouze v rámci univerzity eng
dc.subject partial trolleybus eng
dc.subject nano lithium-titanate (nLTO) battery eng
dc.subject traction batteries eng
dc.subject SWOT analysis eng
dc.subject parciální trolejbus cze
dc.subject nano lithium titanát (nLTO) baterie cze
dc.subject trakční baterie cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.title Experience with the operation of a partial trolleybus eng
dc.title.alternative Zkušenosti s provozem parciálního trolejbusu cze
dc.type ConferenceObject eng
dc.description.abstract-translated Tento příspěvek se zabývá představením nové technologie lithium-titanátových trakčních baterií (nLTO) s využitím nanokrystalů, jako zásobníku energie pro vozidlo městské hromadné dopravy. Dopravní společnost Zlín-Otrokovice (DSZO) pořídila v rámci zkušebního provozu v roce 2016 nový trolejbus Škoda 26Tr vybavený trakčními bateriemi (nLTO). Tento parciální trolejbus bude nasazován na stávající linky a také budou tímto vozidlem nahrazeny linky provozované kloubovými autobusy. Vzhledem ke krátké době provozu v DSZO, budou níže uvedeny výsledky zkušebních jízd na dvou linkách výše uvedeného vozidla a jeho porovnání s vozidlem Škoda 24Tr s dieselagregátem pro nezávislý dojezd. Na závěr bude provedeno vyhodnocení zkušebního provozu obou vozidel po stránce spotřeby nafty a energie na 1 km. cze
dc.event 7. mezinárodní konference CMDTUR 2016 (19.10.2016 - 20.10.2016) eng
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus published version eng
dc.identifier.obd 39877101 eng


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet