Affecting factors of transport demand

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Ježek, Jindřich
dc.contributor.author Pojkarová, Kateřina
dc.date.accessioned 2017-05-10T12:57:44Z
dc.date.available 2017-05-10T12:57:44Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.isbn 978-80-7395-233-4
dc.identifier.issn 1211-6610
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/66968
dc.description.abstract Manager of transport company must take into consideration many factors, which take effect on transport demand. These factors are physical characteristics of transporting things (goods), price, income level, relative price of other transfer services, speed of service, quality of the service, taste or preference to demand the service. Effect of these factors could be simulated by transport demand elasticity. eng
dc.format p. 205-214
dc.language.iso eng cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.relation.ispartof Scientific papers of the University of Pardubice. Series B, Jan Perner Transport Faculty. 14 (2008)
dc.title Affecting factors of transport demand eng
dc.title.alternative Faktory ovlivňující poptávku po dopravě cze
dc.title.alternative Faktoren die Nachfrage nach Verkehr beeinflussen ger
dc.type Article cze
dc.description.abstract-translated Manažeři dopravních podniků musí při rozhodování o podnikání v dopravě zvažovat mnoho faktorů působících na velikost poptávky po přepravě dopravního podniku. Za tyto faktory lze považovat opakující se změny fyzikální charakteristiky zboží, ceny přepravní služby, úrovně příjmů zákazníků, relativních cen ostatních přepravních služeb na trhu, rychlosti přepravy, kvality přepravní služby, vkusu, módnosti a zálib poptávat přepravní službu. Vzorky poptávky neovlivnitelné dopravním podnikem vznikají působením problémů špiček v přepravě, změnami v sociálních zvycích a společenském chování zákazníků, změnami v konkurenčních a jejich cenotvorbě a změnami v rozmístění obyvatelstva. Elasticita přepravní poptávky pak umožňuje modelovat vliv těchto faktorů na velikost poptávky po přepravní službě dopravního podniku. cze
dc.description.abstract-translated Die Manager in Verkehrsbetrieb müssen bei Entscheidung über Transportgewerbe viele Faktoren effektmachende über die Grösse der Anfrage nach Transport des Verkehrs Werkes in Rechnung stellen. Für diese Faktoren kann man einen wiederkehrenden Wechsel physikalischen Kennziffern der Ware halten, des Preises der Frachtleistung, das Niveau des Empfangen Kunden, einen Relativpreis sonstiger Beförderungsdienstleistungen auf dem Markt, Geschwindigkeiten des Versandes, Oualität der Frachtleistung, Geschmack, Mode und Vorliebe all dise Faktoren beeinflussen di Nachfrage nach Frachtleistung. Musterware einer Anfrage,die nicht vor Verkehrswerk beeintlust sind, entstehen unter der Wirkung von Problemem einer Spitze in Transport, einer Änderung in sozial Gewohnheiten und gesellschaftlichen Kundenverhalten, Änderung in konkurrierende und im Preisbildung und Änderung in Verbeitung der Bevölkerunq. ger
dc.peerreviewed yes
dc.publicationstatus published


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet