Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.author |
Ježek, Jindřich
|
|
dc.contributor.author |
Pojkarová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2017-05-10T12:57:44Z |
|
dc.date.available |
2017-05-10T12:57:44Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.isbn |
978-80-7395-233-4 |
|
dc.identifier.issn |
1211-6610 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/66968 |
|
dc.description.abstract |
Manager of transport company must take into consideration many factors, which take effect
on transport demand. These factors are physical characteristics of transporting things (goods),
price, income level, relative price of other transfer services, speed of service, quality of the service,
taste or preference to demand the service.
Effect of these factors could be simulated by transport demand elasticity. |
eng |
dc.format |
p. 205-214 |
|
dc.language.iso |
eng |
cze |
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.relation.ispartof |
Scientific papers of the University of Pardubice. Series B, Jan Perner Transport Faculty. 14 (2008) |
|
dc.title |
Affecting factors of transport demand |
eng |
dc.title.alternative |
Faktory ovlivňující poptávku po dopravě |
cze |
dc.title.alternative |
Faktoren die Nachfrage nach Verkehr beeinflussen |
ger |
dc.type |
Article |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Manažeři dopravních podniků musí při rozhodování o podnikání v dopravě zvažovat mnoho
faktorů působících na velikost poptávky po přepravě dopravního podniku. Za tyto faktory lze
považovat opakující se změny fyzikální charakteristiky zboží, ceny přepravní služby, úrovně příjmů
zákazníků, relativních cen ostatních přepravních služeb na trhu, rychlosti přepravy, kvality
přepravní služby, vkusu, módnosti a zálib poptávat přepravní službu. Vzorky poptávky
neovlivnitelné dopravním podnikem vznikají působením problémů špiček v přepravě, změnami v
sociálních zvycích a společenském chování zákazníků, změnami v konkurenčních a jejich
cenotvorbě a změnami v rozmístění obyvatelstva.
Elasticita přepravní poptávky pak umožňuje modelovat vliv těchto faktorů na velikost
poptávky po přepravní službě dopravního podniku. |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Die Manager in Verkehrsbetrieb müssen bei Entscheidung über Transportgewerbe viele
Faktoren effektmachende über die Grösse der Anfrage nach Transport des Verkehrs Werkes in
Rechnung stellen. Für diese Faktoren kann man einen wiederkehrenden Wechsel physikalischen
Kennziffern der Ware halten, des Preises der Frachtleistung, das Niveau des Empfangen Kunden,
einen Relativpreis sonstiger Beförderungsdienstleistungen auf dem Markt, Geschwindigkeiten des
Versandes, Oualität der Frachtleistung, Geschmack, Mode und Vorliebe all dise Faktoren
beeinflussen di Nachfrage nach Frachtleistung. Musterware einer Anfrage,die nicht vor
Verkehrswerk beeintlust sind, entstehen unter der Wirkung von Problemem einer Spitze in
Transport, einer Änderung in sozial Gewohnheiten und gesellschaftlichen Kundenverhalten,
Änderung in konkurrierende und im Preisbildung und Änderung in Verbeitung der Bevölkerunq. |
ger |
dc.peerreviewed |
yes |
|
dc.publicationstatus |
published |
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|