Basic contact line electrical parameters of the electrified track

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Hlava, Karel
dc.contributor.author Mlynařík, Ladislav
dc.date.accessioned 2017-04-26T11:27:51Z
dc.date.available 2017-04-26T11:27:51Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.isbn 978-80-7395-233-4
dc.identifier.issn 1211-6610
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/66957
dc.description.abstract The paper summarizes basic electrical parameters of the contact line from the viewpoint of possiblesimplification at particular calculation. Three modes are discussed, e.g. homogeneous line, two-port network and substitution with simple L or C. The calculations based on homogeneous line theory appear as the most preferable, the use of two-port network theory appears preferable for contact line design of labor model. The third mode is adequate for calculations up to approx. 400 Hz. eng
dc.format p. 109-117
dc.language.iso eng cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.relation.ispartof Scientific papers of the University of Pardubice. Series B, Jan Perner Transport Faculty. 14 (2008)
dc.title Basic contact line electrical parameters of the electrified track eng
dc.title.alternative Základní elektrické parametry trakčního vedení elektrizované trati cze
dc.title.alternative Elektrische Grundparameter der Fahrleitung elektrifizierter Strecken ger
dc.type Article cze
dc.description.abstract-translated Článek shrnuje základní elektrické parametry trakčního vedení z hlediska možného zjednodušení pro některé výpočty. Jsou analyzovány tři typy náhrady trakčního vedení, a to homogenní vedení, dvoubrany a náhrada jednoduchým L či C. výpočty založené na teorii homogenního vedení se jeví jako nejvhodnější, použití teorie dvoubranů je vhodná pro návrh laboratorního modelu trakčního vedení. Třetí způsob je vhodný pro výpočty až do zhruba 400 Hz. cze
dc.description.abstract-translated Der Artikel fasst die Grundparameter der Fahrleitung zusammen aus dem Gesichtspunkt der möqlichen Vereinfachung für einzelne Berechnungen. Man diskutiert drei Möglichkeiten, und zwar eine homogene Leitung, Vierpole und Substitution mit einfache L oder C. Es scheint, dass die Berechnungen gegründene auf der homogenen Leitung sind günstigste, die Vierpoltheorie eignet sich am besten für Konstruktion eines Labormodells der Fahrleitung. Die dritte Möglichkeit kann man in Berechnungen bis cca 400 Hz benützen. ger
dc.peerreviewed yes
dc.publicationstatus published


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet