Fenomén inkluze v podmínkách současné školy

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Ehlová, Marcela
dc.contributor.author Šípová, Jaroslava
dc.date.accessioned 2016-11-22T10:29:11Z
dc.date.available 2016-11-22T10:29:11Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/66805
dc.description.abstract Práce se zabývá problematikou zavádění inkluze na základních školách běžného typu, na základě rozboru rozdílných stanovisek jednotlivých autorů i poznatků z odborné praxe autorky se snaží zachytit podstatu inkluzívního přístupu ve škole, obecně formuluje základní východiska, upozorňuje na možná rizika a zdůrazňuje nezbytnost změn dosavadního školského systému za předpokladu odpovídajícího metodického a materiálního zajištění. V této souvislosti rozebírá i vybrané aspekty nové legislativní úpravy, která vejde v České republice v platnost od 1.9.2016, a to Vyhlášky 27/2016 Sb. cze
dc.format 68 s., 5 s. nečíslovaných cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject inkluze cze
dc.subject podpora inkluze cze
dc.subject školský systém cze
dc.subject rizika cze
dc.subject inclusion eng
dc.subject methodological and material support eng
dc.subject school system eng
dc.subject potential risks eng
dc.title Fenomén inkluze v podmínkách současné školy cze
dc.type závěrečná práce cze
dc.date.accepted 2016
dc.description.abstract-translated This thesis addresses the topic of inclusion being introduced at regular elementary and middle schools, and attempts to capture the essence of the inclusive approach to institutionalized teaching, based on an analysis of the divergent opinions of various authors and on the author's own professional experience; it also lines out in general terms the fundamental underpinnings of inclusion, points out the potential risks, and highlights the necessity of making changes to the inherited school system, on the assumption of adequate methodological and material support. Within this context, the thesis also analyzes selected aspects of the new legislative framework which will come into force in the Czech Republic as of 1 September 2016, namely, Decree No. 27/2016 Coll. eng
dc.thesis.degree-discipline doplňující pedagogické studium cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D35311
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet