Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Ehlová, Marcela |
|
dc.contributor.author |
Šípová, Jaroslava
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-22T10:29:11Z |
|
dc.date.available |
2016-11-22T10:29:11Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/66805 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá problematikou zavádění inkluze na základních školách běžného typu, na základě rozboru rozdílných stanovisek jednotlivých autorů i poznatků z odborné praxe autorky se snaží zachytit podstatu inkluzívního přístupu ve škole, obecně formuluje základní východiska, upozorňuje na možná rizika a zdůrazňuje nezbytnost změn dosavadního školského systému za předpokladu odpovídajícího metodického a materiálního zajištění.
V této souvislosti rozebírá i vybrané aspekty nové legislativní úpravy, která vejde v České republice v platnost od 1.9.2016, a to Vyhlášky 27/2016 Sb. |
cze |
dc.format |
68 s., 5 s. nečíslovaných |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
inkluze |
cze |
dc.subject |
podpora inkluze |
cze |
dc.subject |
školský systém |
cze |
dc.subject |
rizika |
cze |
dc.subject |
inclusion |
eng |
dc.subject |
methodological and material support |
eng |
dc.subject |
school system |
eng |
dc.subject |
potential risks |
eng |
dc.title |
Fenomén inkluze v podmínkách současné školy |
cze |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.date.accepted |
2016 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis addresses the topic of inclusion being introduced at regular elementary and middle schools, and attempts to capture the essence of the inclusive approach to institutionalized teaching, based on an analysis of the divergent opinions of various authors and on the author's own professional experience; it also lines out in general terms the fundamental underpinnings of inclusion, points out the potential risks, and highlights the necessity of making changes to the inherited school system, on the assumption of adequate methodological and material support.
Within this context, the thesis also analyzes selected aspects of the new legislative framework which will come into force in the Czech Republic as of 1 September 2016, namely, Decree No. 27/2016 Coll. |
eng |
dc.thesis.degree-discipline |
doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D35311 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|