Identification of the Tools and Methods of Selected Factors of Organization‘s Competitiveness in the Czech Republic

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Školudová Jana
dc.contributor.author Kožená Marcela
dc.date.accessioned 2016-11-14T08:19:46Z
dc.date.available 2016-11-14T08:19:46Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.issn 2212-5671
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/66505
dc.description.abstract The basic prerequisite for a company's success in today's economically dynamic environment is for them to find competitive advantages. The goal of this report is to identify the tools and methods that organizations use for improving selected factors of competitiveness. Of the primary factors for competitiveness, innovation, promotion, flexibility and production quality were selected. The basic sample for the survey encompassed the most prevalent sectors found in the first 100 most significant companies in the Czech Republic. The report also discusses the use of the newest trends in the investigated field, and a concept for further research directions is outlined. The report attempts to highlight the fact that competitiveness and competitive advantage comprise one of the key factors for an organization's success. eng
dc.format p. 609-615 eng
dc.language.iso eng
dc.publisher Elsevier Science BV eng
dc.relation.ispartof Procedia Economics and Finance eng
dc.rights Práce není přístupná eng
dc.subject competitiveness eng
dc.subject organizations eng
dc.subject innovation eng
dc.subject promotion eng
dc.subject flexibility eng
dc.subject quality of production eng
dc.subject konkurenceschopnost cze
dc.subject organizace cze
dc.subject inovace cze
dc.subject propagace cze
dc.subject flexibilita cze
dc.subject kvalita produkce cze
dc.title Identification of the Tools and Methods of Selected Factors of Organization‘s Competitiveness in the Czech Republic eng
dc.title.alternative Identifikace nástrojů a metod vybraných faktorů konkurenceschopnosti organizací v ČR cze
dc.type ConferenceObject eng
dc.description.abstract-translated Základním předpokladem úspěšnosti podniku v dnešním ekonomicky dynamickém prostředí je nalezení konkurenční výhody. Cílem tohoto příspěvku je identifikovat nástroje a metody, které organizace využívají pro zvýšení vybraných faktorů konkurenceschopnosti. Z primárních faktorů konkurenceschopnosti byly vybrány inovace, propagace, flexibilita a kvalita produkce. Základní soubor pro dotazování zahrnoval nejčetnější odvětví mezi prvními 100 nejvýznamnějšími firmami v České republice. Příspěvek také diskutuje o využívání nejnovějších trendů zkoumané oblasti a je nastíněna představa o dalším výzkumném směřování. Příspěvek se snaží poukázat na fakt, že konkurenceschopnost a konkurenční výhoda tvoří jeden z klíčových faktorů úspěšnosti organizace. cze
dc.event 4th World Conference on Business, Economics and Management (WCBEM-2015) (30.04.2015 - 02.05.2015) eng
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus postprint eng
dc.project.ID SGSFES_2015001/Ekonomický a sociální rozvoj v soukromém a veřejném sektoru eng
dc.identifier.wos 000381990300090
dc.identifier.obd 39874461


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet