Motivace studentů Humanitních studií Univerzity Pardubice ke studiu na vysoké škole

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Křišťálová, Jana
dc.contributor.author Pakandl, Martin
dc.date.accessioned 2016-09-23T05:14:42Z
dc.date.available 2016-09-23T05:14:42Z
dc.date.issued 2016
dc.date.submitted 2016-06-30
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/65867
dc.description.abstract Práce má za cíl charakterizovat motivační faktory pro nástup na vysokou školu, a určit, které z nich jsou převládající. V teoretické části budou definovány základní pojmy týkající se motivace. S tím souvisejí motivační teorie, z nich největší prostor bude poskytnut teorii hierarchie potřeb Abrahama Maslowa. Dále se práce zaměří na uplatnitelnost vysokoškolského vzdělání, vlivu rodiny a genderu při rozhodování o nástupu na vysokou školu. Praktická část bude vycházet z dotazníkového šetření studentů Humanitních studií Univerzity Pardubice, které bude zjišťovat motivaci k nástupu na vysokou školu a jejich spokojenost s průběhem studia. cze
dc.format 58 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject motivace cze
dc.subject motivace ke studiu cze
dc.subject teorie motivace cze
dc.subject schopnosti cze
dc.subject humanistická psychologie cze
dc.subject gender cze
dc.subject Humanitní studia cze
dc.subject Univerzita Pardubice cze
dc.subject motivation eng
dc.subject motivation to study eng
dc.subject theory of motivation eng
dc.subject ability eng
dc.subject humanistic psychology eng
dc.subject gender eng
dc.subject Humanity studies eng
dc.subject University of Pardubce eng
dc.title Motivace studentů Humanitních studií Univerzity Pardubice ke studiu na vysoké škole cze
dc.title.alternative Motivation of students of Humanities on the University of Pardubice to study on university eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Hájková, Lucie
dc.date.accepted 2016-08-31
dc.description.abstract-translated The work aims to characterize motivational factors leading to start studying on the college and determine which factors are prevalent. The theoretical part defines basic concepts related to motivation, inluding motivational theories of which the largest space is provided to the Maslow's hierarchy of needs. The work further focuses on the recent situation of higher education in the Czech republic in comparison to other countries, directed especially on the employability of higher education and attitude of students towards the education. The practical part of the work is based on the survey among the students of Humanities on the University of Pardubice. The survey examines the motivation to begin university education and satisfaction during the learning processes. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Humanitní studia cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D34978
dc.thesis.degree-program Humanitní studia cze
dc.identifier.stag 30554
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet