Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Reimannová, Irena |
|
dc.contributor.author |
Vávra, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2016-09-23T05:14:27Z |
|
dc.date.available |
2016-09-23T05:14:27Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.date.submitted |
2016-06-21 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/65856 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá hodnocením dvou různých webových stránek, které poskytují materiály pro rozvoj obecné angličtiny. Nejprve teoretická část vysvětluje, co je to proces vyučování a popisuje jeho součásti. Následně definuje roli učitele a žáka a poté definuje komunikativní kompetenci a specificky se zabývá znalostí jazyka a jejími částmi. Další část se zaměřuje na moderní materiální didaktické prostředky, u kterých je důraz kladen na definování učení se s podporou počítače, internetu, ale hlavně na webovou stránku. Webová stránka je následně hlavním předmětem diskuse zahrnující definice její role, funkcí, výhod a nevýhod v učení se anglickému jazyku. Poslední část teoretické části stanovuje hodnotící kritéria pro praktickou část. Praktická část pak aplikuje hodnotící kritéria a porovnává dvě vybrané webové stránky, aby se mohlo určit, která z nich je vhodnější pro učení se anglickému jazyku. |
cze |
dc.format |
74 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Znalost jazyka |
cze |
dc.subject |
materiální didaktické prostředky |
cze |
dc.subject |
webová stránka |
cze |
dc.subject |
hodnocení |
cze |
dc.subject |
učení se anglickému jazyku |
cze |
dc.subject |
Language knowledge |
eng |
dc.subject |
material didactic means |
eng |
dc.subject |
website |
eng |
dc.subject |
evaluation |
eng |
dc.subject |
English language teaching |
eng |
dc.title |
Comparative Evaluation of Websites Used as Teaching Aids in ELT |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Vít, Marek |
|
dc.date.accepted |
2016-08-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The paper deals with evaluation of two different websites that provide materials for general English development. Initially, the theoretical part explains what the teaching-learning process is and describes its components. Firstly, the work defines the role of the teacher and learner. Secondly, it defines communicative language ability and specifically deals with language knowledge and its components. The following part focuses on modern material didactic means in which the emphasis is put on defining computer assisted language learning, the Web, and especially the website. Subsequently, the website is the main subject of discussion, including the definitions its role, functions, advantages, and disadvantages in English language teaching. The last theoretical part establishes evaluation criteria for the practical part. The practical part then applies the evaluation criteria and compares the two selected websites in order to determine which one is more suitable for English language learning. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D35349 |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.identifier.stag |
25448 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
|
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account
|