Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingový výzkum vybrané firmy

Bakalářská práceOmezený přístup
Náhled

Datum publikování

2016

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem vybrané firmy, konkrétně cestovní kanceláře Daen, spol. s.r.o. Teoretická část se zaměřuje především na základní pojmy související s marketingem a marketingovým výzkumem. Praktická část obsahuje samotný marketingový výzkum prováděný prostřednictvím dotazníkového šetření. Na závěr dochází k vyhodnocení dotazníkového šetření za pomoci statistických metod a sestavení návrhů ke zlepšení služeb cestovní kanceláře.

Rozsah stran

57 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a provoz podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D35988

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketing, marketingový výzkum, marketingový mix, subjekty trhu, dotazník, marketing, marketing research, marketing mix, market bodies, questionnaire

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced