Analýza modelingových služeb
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2016
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá analýzou organizací poskytující modelingové služby jako svébytného a ne zcela typického druhu podnikání. Práce se zabývá organizací, pracovním prostředím a dalšími faktory, které ovlivňují tyto organizace s ohledem na mediální pozornost, která se k těmto službám váže, včetně sledování dopadů této práce na pracovníky v těchto organizacích.
Rozsah stran
49 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná (2. část)
pouze v rámci univerzity (1. část)
pouze v rámci univerzity (1. část)
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a provoz podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D35146
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
management, podniky, služby, agentury, marketing, sebeprezentace, management, business, services, agency, marketing, self-presentation