Etické kodexy podniků
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2016
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou etiky a etických kodexů, která v současné době nabývá na důležitosti a stává se poměrně důležitým firemním nástrojem. V první kapitole práce jsou definovány základní pojmy, které s etikou a etickými kodexy souvisí. V praktické části jsou představeny obchodní korporace, kde probíhalo dotazníkové šetření. V závěru práce jsou uvedeny hlavní poznatky a doporučení na základě zhodnocení dotazníkového šetření.
Rozsah stran
76 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a provoz podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D35056
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
etický kodex, etika, etiketa, morálka, podnikatelská etika, ethical code, ethics, etiquette, morality, business ethics