dc.contributor.advisor |
Roudný, Radim |
|
dc.contributor.author |
Němcová, Iveta
|
|
dc.date.accessioned |
2016-09-23T05:12:27Z |
|
dc.date.available |
2016-09-23T05:12:27Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.date.submitted |
2016-06-21 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/65752 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá marketingem vybraného podniku. V první části práce jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingu. Dále se první část práce věnuje složkám marketingového mixu 4P. Druhá část práce se věnuje marketingu ve vybraném podniku. V práci jsou podrobně popsány složky marketingového mixu 4P. Nedílnou součástí práce je analýza účinnosti vybraných prvků marketingového mixu, dále zhodnocení a vytvoření návrhu na zlepšení, které by mělo přispět k vyšší kvalitě marketingového mixu společnosti. |
cze |
dc.format |
119 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
produkty |
cze |
dc.subject |
cena |
cze |
dc.subject |
distribuce |
cze |
dc.subject |
propagace |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
products |
eng |
dc.subject |
price |
eng |
dc.subject |
place |
eng |
dc.subject |
promotion |
eng |
dc.title |
Marketing podniku |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing of a company |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kampf, Rudolf |
|
dc.date.accepted |
2016-09-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the marketing of chosen company. In the first part, there are defined some basic concepts of marketing. The first part further focuses on the individual components of the marketing mix 4P. The second part is devoted to the marketing in the selected company. In this thesis, there is a detailed description of the individual components of the marketing mix 4P. An integral part of the work is an analysis of effectiveness of selected elements from marketing mix, further evaluation and creation of a proposal for improvement, which should contribute to a higher quality of the marketing mix. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D35066 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.identifier.stag |
28697 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |