Marketingová strategie organizace
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2016
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá tématikou marketingové strategie, která je nedílnou součástí každého konkurenceschopného podniku. Cílem práce je na základě interní a externí analýzy a vlastního marketingového výzkumu navrhnout marketingovou strategii společnosti ČSOB, a.s.
Rozsah stran
61 s., 4 s. příloh
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
bez omezení (1. část)
práce není přístupná (2. část)
práce není přístupná (2. část)
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D35365
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketing, analýza prostředí, marketingová strategie, marketingový mix, SWOT analýza, marketing, environmental analysis, marketing strategy, marketing mix, SWOT analysis