Investigating the extent to which social network is used as a customer interaction tool
Diplomová práceDatum publikování
2016
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
This research investigates the extent to which social network is used as a means of
communication between businesses and their customers. The study focuses on
telecommunications companies in Ghana and the extent to which they use social network
platforms such as Facebook and Twitter to interact with their subscribers. The results of the
kind of customer interactions as well as the extent of interactions are presented and the
advantages for using social media discussed.
Rozsah stran
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Regional and Information Management
Studijní program
System Engineering and Informatics
Signatura tištěné verze
D35367
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
social network, customer interaction, telecommunications companies, tools, facebook, twitter, sociální sítě, interakce zákazníka, telekomunikační společnosti, facebook, twitter