Digitální knihovnaUPCE
 

Investigating the extent to which social network is used as a customer interaction tool

Diplomová práce
Náhled

Datum publikování

2016

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

This research investigates the extent to which social network is used as a means of communication between businesses and their customers. The study focuses on telecommunications companies in Ghana and the extent to which they use social network platforms such as Facebook and Twitter to interact with their subscribers. The results of the kind of customer interactions as well as the extent of interactions are presented and the advantages for using social media discussed.

Rozsah stran

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Regional and Information Management

Studijní program

System Engineering and Informatics

Signatura tištěné verze

D35367

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

social network, customer interaction, telecommunications companies, tools, facebook, twitter, sociální sítě, interakce zákazníka, telekomunikační společnosti, facebook, twitter

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced